Inlägg från: Solskensmamman06 |Visa alla inlägg
  • Solskensmamman06

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bina,

Gud va fin din #859 Full embroidered smock dress blue är!

Går och önskar mig en sån, men avvaktar lite till någon rea kommer på en 2:a. Hur är den i stlr?

Vilka underbara Mollysar du har! Lite nyfiken, vad fick dig att säja den underbara frotte tunikan?

• Solskensmamman06
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-17 09:55:55 följande:
    Sorry, fel länk ovan, det var den här jag syftade på!www.tradera.com/Design-Tunika-av-ODD-MOLLY--a...Inte mina auktioner, men lite nyfiken blir man ju allt!!!!
    Livefirst tunikan var den jag syftade. Dess tyg men annan modell. Skumt alltså! Kan det vara en kopia? Men snygg är den!
  • Solskensmamman06

Hej,

Måste oxå tipsa om rean 25% rean på Borgeby Kids & Friends. Jag åkte dit för att spana lite, helt ovetande om att det var OM rea, blev så glad när jag hittade lite kläder till midsommar, blev ännu gladare, läs lycklig, när jag kom till kassan och fick veta att det var 25%!!!

Hade jag vetat det hade jag antagligen handlat ännu mer från start!!!!

Det jag köpte var:
    * Jeanskjolen i strl 4
    * Livealot, almost black i strl 2
    * Grandmas coast, rosa, strl 1

Blev härliga 1247:- i rabatt, så nästan Livealoten gratis....

Lycklig är jag!

• Solskensmamman06
    malinoski skrev 2009-06-17 13:59:04 följande:
    Hej!Har inte hunnit läsa igenom hela tråden, så du kanske redan har fått svar..Men tror i alla fall att jag känner igen bilden på den där gula tunikan från bubbleroom. Har själv sneglat på den.. superfin! Har även hört att bubbleroom köper in konkurslager och liknande så det är möjligt att det kommer från en gammal kollektion.
    Hej,

Tack för svar. Det kan nog vara så, det enda som jag tyckte var lite konstigt var att det var blommönstret i tyget frånLivefirst tunikan men modellen från tidigare Puppa Silk Wraparound i Soverign, se länken www.tradera.com/Fantastiskt-sot-Odd-Molly-omlott-tunika-auktion_94467929

Ser det inte ut att vara samma modell? Kan det vara en provkollektion?

Förlåt, nu spammar jag tråden igen! Men frågar man inget får man inget att veta!
  • Solskensmamman06

Hej,

Jag vet att det fanns röda grandmas förra vår kollektionen, har även sett att det hängt röda grandmas nu hos Borgeby Kids & Friends. Vet dock inte om de vart kvar efter f.g. kollektion eller om de var nya för året. Snygga är de dock. Själv blev det en blå i år då jag sålde min purple på tradera. Fyndade oxå en rose nu på rean, grandmas kan man aldrig få för många av!

Tradera är ju ett säkert kort annars, röda brukar dyka upp med jämna mellanrum! Efterlys en inne på Molly mall annars! Lycka till!

• Solskensmamman06
    Siabellon skrev 2009-06-23 10:09:57 följande:
    alltså, inget fel på Cubus måste jag tillägga men jag vill ha det jag tror jag betalar för!kolla min outfit för dagen om ni har lust/tid mollyholic.se
    Vad snygg outfit! Usch - nu blir jag ju jättesugen på den tunikan alltså... FY att inleda mig i frestelse på det sättet! Jättefin blogg förresten!
  • Solskensmamman06

Wow - den klänningen vill jag ha som jag hittade här:
    mollyflickan.blogspot.com/

Blir antagligen ruskiligt dyr bara....
    När släpps höstkollektionen egentligen?

Bina - Vad kul med alla Mollybloggarna - härligt att bara länka sig runt i Mollyvärlden!

• Solskensmamman06

Natti, nu kryper denna till sängs!
    Ses en annan dag!

Jag vet vad jag drömmer om för klänning i alla fall...

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna