Odd Molly tråd för oss inbitna
Någon som vet vad Boutige Tam Tam är? Är det en webshop?
Såg dtta på mollyflickan.blogspot.com/men har en bit till Hbg....
Någon som vet vad Boutige Tam Tam är? Är det en webshop?
Såg dtta på mollyflickan.blogspot.com/men har en bit till Hbg....
stavar som en kratta, ursäkta, men har en livlig 4 åring i knät oxå...
Super, ni med superkoll på sjalen, vet ni ungefär hur mkt den kostar nu på rean?Den kostade väl typ 1700:- eller något sådant innan, eller? Skall nog ta och ringa Mathilde...
Bina
Vad kul, bild önskas a.s.a.p., tack.... Var fick du tag på den någonstans då?
Kajsan, hoppas det löser sig för dig utan allt för mycket bråk! Man vill ju inte lägga energi på sådant precis!
Jag har ett litet problem. Köpte en OM tunika på T. i en modell som jag aldrig sett innan, och jag har sett det mesta I Odd Mollys kollektioner sedan 2006...
Säljaren som var nyreggad hade 0 i omdömen, men bort inte så långt bort, så jag tänkte avhämta tunikan för att undvika ev konstigheter...
Fick ett mail som var en betalningsuppmaning från någon form av PayPal tjänst e.dyl, att jag skulle betala in till säljaren omg bla, bla, bla. Såg jättekymigt ut, inget vanligt vinnarmail om man säger så. Försökte då ringa det tfn nummer säljaren uppgivet i T.s info, och hamnar hos någon helt annan!!!
Har nu utan framgång mailat flera gånger till säljaren, som inte svarar.
Vad skall jag göra, vill ju inte sätta in pengarna när det känns så osäkert och det inte är en av OMs "mer officiella" tunikor precis...???
Funderar ev på att bara köra över och ringa på den uppgivna adressen, kan man göra så?
Råd emotages tacksamt!
Hej,
Någon som vet närifrån koftan i bloggen här är ifrån? mollyflickan.blogspot.com/
Jag blev tillfrågad av en vännina om jag ville köpa en liknande sådan här fast i lång modell med skärp, men tackade nej, då jag inte trodde att det var en äkta Odd Molly?Det var samma typ av mönster fastän i annan färgställning.
Är det en äldre variant - tycker spontant inte alls att det ser ut som Odd Molly brukar? Usch - jag är så nojjig mot alla dessa kopior nu så man vågar inte handla beg längre!
Bra inlägg Efva. Kanonbra länk - tack!
Bina.
Den snygga koftan du hade sett i annan färg på Tradera. kan du länka - hittar inte den?
Nu är det inte många timmar kvar tills att den nya kollektionen släpps! Har surfat runt på lite bloggar ikväll, och man får ju många bildtips på läckra toppar. Undrar när Ajabaja mfl kommer att släppa webshopparna?