Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Siabellon skrev 2009-06-05 11:01:41 följande:
    I´m back! Ff lite sjuk men inte så sjuk så jag inte kan shoppa! Har precis pratat med Mathilde och köpt min lilla blåa frottéhood! *lycklig* Kommer nog på mån/tis nånting.Skulle höstkollektionen släppas i Ombutiken i juli? Gissa om jag ska åka dit efter Rhodos! Såg ju lite gobitar på bambis blogg. lääängtar!
    De sa iaf att det skulle börja komma in grejer då. Vi får väl hänga på låset

Såg i nån Rhodostråd att du skulle till Kallithea. Var där i maj och trivdes toppenbra. Ta med dig många svala Mollysar för det lär vara smällvarmt och noll vind där i mitten på sommaren.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-05 11:44:12 följande:
    Siabellon - välkommen tillbaka och grattis till köpet!Powerpuffpingla - ja det verkar vara den med rosa vilket inte alls gör sig illa mot övriga kläder för min del. Jag skall tänka på dig när jag kliver i den *garvar*
    Tur att jag hade duschat i går då
    Den är superfin. Tyvärr är jag lite stor runt bysten så jag kan inte köra den som tunika till kofta o jeans. Jag får nöja mig med att ha den under andra toppar annars ser jag råslampig ut.
  • Puffig Pingla

Hej mitt i natten. Är det någon som lyckats få rabattkoden på Marengs att funka? Den tvärnitar för mig hela tiden. Har mailat dem men får inget svar,

• Puffig Pingla
    Pokergirl skrev 2009-06-02 20:12:46 följande:
    Vem var det som var på jakt efter en Tenfold Knit Jacket 4 i grönt? www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Lovely-knit-jacket-green-st-4-xl-auk tion_93160754
    Öh - Blixten här. Det var jag som letade efter en Tenfold strl 4.

Men det där var väl en "Lovely Knit" och eller???? *förvirrad*
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-07 21:33:37 följande:
    ska kolla, men den här är vringad med snoddar o tofsar i halsen + att den är skuren precis under bysten o sen a-linjeformad/klockad. Tröjan är hur söt som helst, felet är att jag aldrig lär mig att jag har för stor byst för såna skärningar....(oh my god säger man så eg??)
    Japp
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-07 22:16:07 följande:
    Jo, den kliar som 17! o när den är så varm så är det svårt att ha nåt mer täckande under utan att svettas ihjäl.(har alltså försökt ha den på mig trots att den sitter förjävligt på mig)
    *garvar* Den har man ju varit med om. Plågat sig i ull en hel dag på jobbet bara för att man ska se så piffig ut. Men vad katten - du var ju förmodligen grymt snygg
  • Puffig Pingla
    Sommarbebben skrev 2009-06-07 22:15:48 följande:
    Den här var nog bland det snyggaste jag sett på länge!www.tradera.com/Odd-Molly-ljuvlig-klanning-st...Synd det var helt fel strl för mig!Usch - nu får jag sluta mailbomba tråden - förlåt! ....Eller inte....
    Supersöt! Man kanske skulle kunna ha den som benvärmare (sa hon som är en strl 4+) .
  • Puffig Pingla
    Puffig Pingla skrev 2009-06-07 22:46:50 följande:
    Supersöt! Man kanske skulle kunna ha den som benvärmare (sa hon som är en strl 4+) .
    Men gud - det låter som jag gjorde narr av Bina. Vi råkar bara ha samma ordval "supersöt".

Det är jag som är Miss 4+ (inte Bina om någon uppfattade det så).

Nåväl - nightynight på er
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna