Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-06-12 17:47:46 följande:
    Tror de har tagit sig lite vatten över huvudet. Det är nog både fler kunder och leverantörer som hakat på och de verkar inte kunna hantera det.Var det många saker de hade ute?
    barnyard dress # 615, barnyard dress # 616, poplin lace trim tunic # 611. Sen var det nog några fler fast de la jag inte på minnet eftersom jag inte gillade dem.
  • freemind
    Bina skrev 2009-06-13 07:23:16 följande:
    Någon med pilgrimklänning+underklänning som jag kan prata med?
    Jag har en grå Pilgrimsklänning med tillhörande underklänning :)
  • freemind
    Bina skrev 2009-06-13 07:48:49 följande:
    åh vad bra - freemind - har du lust att kolla på din underklänning ... är själva tyget fållat där i nederkant under spetsen är den bara klippt?
    Den är bara klippt!
    Vad trist :( Det hade jag inte sett innan.
  • freemind
    malinoski skrev 2009-06-14 16:38:56 följande:
    Är det någon som vet hur Basic Cotton Cardigan är i storlek?
    Något stor i storleken tycker jag att den är.
  • freemind
    malinoski skrev 2009-06-14 19:10:40 följande:
    Ååå.. kan inte bestämma mig om min plånbok ska tillåta en basic cardigan eller ej.. Jobbigt med all denna beslutsångest!
    Ja, det är jättejobbigt :)
    Men det är ju en väldigt användbar cardigan! Vilken färg vill du ha?
  • freemind
    Bina skrev 2009-06-15 18:45:07 följande:
    ... så har jag väl hämtat hem min Full embroidered smock dress också... helt underbar!! Skulle jag bli tvingad välja med kniven mot strupen så undrar jag om jag inte skulle välja den före Berry dress SÅ mysig är den! *kärlek*
    Visst är den UNDERBAR! Jag fullkomligt älskar min :)
  • freemind
    randig skrev 2009-06-15 22:06:38 följande:
    Håller helt med om armarna, inte alls snyggt om de blir för korta! Men jag är inte så lång och jag tror den kan bli ok. Då du kollade på den, var den väldigt vid i modellen. Blir ibland lite rädd för att ha för mycket vidd i kläderna och nästan se gravid ut! :)
    Jag har en och på mig är ärmarna perfekta! Modellen är jättesnygg... inte alls för vid.
  • freemind

Jag var på Milk and Honey i Göteborg idag och fyndade en Comma top pink #914 och en Hatehate tee white # 890. De hade 30% på allt :)

• freemind
    Cashew skrev 2009-06-18 10:33:15 följande:
    det va någon som la in en länk tillnån sida där en massa webshoppar va listade, frakt och service och så. har letat tillbaka i tråden t.o.m sidan 90 men hittar den inte. nån som kan kan länka igen vore jag tacksam
    Kan det vara denna du menar?
    bambi.blogg.se/2009/january/odd-molly-pa-natet.html
  • freemind
    randig skrev 2009-06-18 23:56:39 följande:
    Är det samma underklänning på denna www.tradera.com/Odd-Molly-Red-Silk-Dress-med-...som på Pilgrimsklänningarna tro? Skulle vilja ropa in denna, men vet inte om jag vågar.... (inte min auktion så klart!)
    Ja det en pilgrimsklänning med samma underklänning. Men den säljaren verkar ju inte riktigt pålitlig.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna