Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bina skrev 2009-06-21 11:58:54 följande:
    Japp den är helt normal i storlek - lite kort så jag har den på höften för att få lite längd. (hur kan man HITTA något i garderoben *dör* )
    Hahaha.... jodu... där kan man göra fynd :) Jag har startat en Odd Mollyblogg (skriver in adressen här när jag är klar) och håller på och fotar alla mina plagg, därför letar jag i gömmorna :)
  • freemind
    Bina skrev 2009-06-21 14:15:53 följande:
    Adress direkt tack (som tack får du en länk hos mig )
    Okidoki... Om någon är intresserad är ni välkomna in i min garderob :)
    Hitills har jag gjort 29 st Odd Molly inlägg ( fler än ett plagg på de flesta foton) och är långt ifrån klar (det tar tid... många plagg blir det ;) )
    mollyist.blogspot.com
  • freemind
    Pokergirl skrev 2009-06-21 21:54:08 följande:
    Åh, du har u min dröm, grandmas i purple, strl 3. Som jag suktat...
    Ja :) Den är jag glad över!
  • freemind
    Innerjoin skrev 2009-06-21 22:35:17 följande:
    Ja, den är supersnygg i Almost black! Men jag som inte har någon Grandmas coat, tänker så här: Jag tror jag skulle använda den som jacka på våren+ hösten (om det inte regnar förståss) Men använder ni den mycket annars? Som kofta inne på vintern?
    Jag använder också min som ytterplagg.
  • freemind
    villemina skrev 2009-06-21 21:31:45 följande:
    Linnena är billiga här: www.milkandhoney.se/shop/&ca...Har kostat så från början, så det är inte något rea-pris. Konstigt. Vilken färgställning gillar du bäst? Min mamma fyller år snart och jag och brorsan funderar på att köpa ett OM-plagg till henne.
    Den i pink är min favorit! Köpte en på MilkandHoney i förra veckan.
  • freemind
    NovaAlexandra skrev 2009-06-25 19:32:21 följande:
    till mig skickade hon fel vara.
    Vad hade du beställt?

Jag blir lite misstänksam eftersom jag beställt två varor mot postförskott och summan som stod i sms:et stämmer inte med båda de beställda varorna utan med en. Det kan ju vara så att blusen jag beställde inte fanns kvar i min storlek och jag bara fick koftan... men isåfall borde hon ju hört av sig innan hon skickade den. Dessutom ligger blusen kvar i min storlek i webbshopen.
    Blir SUR på mig själv eftersom jag inte skulle beställa därifrån då det varit strul två gånger innan.
    Grrrrrrrrrr :(
  • freemind
    Bina skrev 2009-06-27 21:11:52 följande:
    Jessica Andersson på kanal 4 i en Odd Molly ... precis nu
    Nu blev jag ju nyfiken:)
    Vad hade hon på sig?
  • freemind

Tog mig till NK i Göteborg idag och fick köpt en helena loves terry sundress i midblue och en spoiler underskirt i rose på rea :) Mycket nöjd!

• freemind
    Innerjoin skrev 2009-06-28 22:07:36 följande:
    Ohhh, titta vad jag vann!!! Lade maxbud innan vi åkte till stranden, hade ingen förhoppning att vinna - men det gjorde jag alltså (och för mindre än mitt maxbud) Har suktat och letat efter denna ett bra tag!! *glad*preview.tradera.com/100/84497100_1.jpg
    Grattis!
    Den är jättesnygg! Jag har en likadan :)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna