Odd Molly tråd för oss inbitna
Grattis Bina!
Jag känner igen känslan efter en auktionsvinst! Ta du en bärs eller nåt, det kan behövas.
kram på er alla
Grattis Bina!
Jag känner igen känslan efter en auktionsvinst! Ta du en bärs eller nåt, det kan behövas.
kram på er alla
Gud vad varmt vi har det idag! jag har tyckt det varit snorvarmt de andra dagarna men det var ingenting mot nu. Jag dööör snart. Åskar gör det också. men inte blir det svalare inte.
Bina: visst upplevde du secret button lite trång i ärmen i 3? töjer den sig? jag fick min 2a idag (r ju 3a annars)o tycker också den stramar lite över överarmarna. men annars sitter den jättebra o är så fin så.
har ni sett native shirt som kommer i höst(eller i juli! )Oh my god vad fattig jag kommer bli alltså.......
PPP: visst hade du beställt en änglagris nånstans? hur mycket fick du ge o VAR?? jag kommer ihåg att jag var inne o letade nånstans men hjärnan kokar nu så jag orkar inte leta......lättare att fråga här än överhetta hjärnan ännu mer. Den var iaf hur fin som helst! (hoppas det var du nu bara, annars om nån känner igen vad jag svamlar om är det bara att hojta)
OBS! sista meningarna OT.....
:-8
näpp, plikten kallar
Bina: trist att de tar bilder fr andra*skäms lite åt mitt tilltag på bloggen* Men jag har pratat med henne o det är okej.......
Men på Tradera blir det en annan sak liksom. Då kan ju såna som inte har plaggen än ta andras privata o så ser det ut som de har plaggen hemma.
Fult o elakt! Vad sa tradera då?
oj vad här skrivs!
Lite panik att hinna läsa ikapp allt.....
Stargirl är på hemmaplan igen också ser jag. Skönt att TS är på plats igen. Haft det bra?
Ang oseriösa säljare på Tradera så vet jag att OMs HK gärna vill ha tips. Har faktiskt tipsat dem om en säljare som härjade förut som nu verkar försvunnit. Detta är ganska långt tillbaka i tiden och då fanns inte lika många kopior som det verkar göra nu. Om denne försvunnit pga mitt "skvaller" eller inte vet jag inte men borta fr Tradera är den iaf. Kanske i nytt namn, det är ju också ett sätt isf....
Bina: kul med Alcazar! Jag stordiggar dem. (o hur töntigt är inte ordet diggar!) Gick med Andreas storasyster på sskprogrammet förut. *trallar på "jag mötte Lassie"* En annan kul grej som i motsats till förra meningen är helt trådrelevant är min reseklädsel på söndag: pleated denim skirt o poplin frilled blus!
Du har sån bra smak Bina!