Inlägg från: Siabellon |Visa alla inlägg
  • Siabellon

Odd Molly tråd för oss inbitna

Grattis Bina!
    Jag känner igen känslan efter en auktionsvinst! Ta du en bärs eller nåt, det kan behövas.

kram på er alla

• Siabellon
    One skrev 2009-06-30 20:57:48 följande:
    Om man nu inte kan förboka , så är det ju mäkta irriterande att läsa om folk som säger sig gjort det, det ger ju oss andra ingen chans liksom... Någon som sett Taradiddle dress i grått på bild? Irriterar mig att royal endast är med rosor, fint, men kostar extra mycket då...Färgen är så vacker och jag passar absolut inte i powder annat än på spoilers...fullkomligt försvinner i den färgen... Apropå något annat: ingen som vet om väskan finns på rea någonstans ...eller som har den och kan tänka skiljas från den Förresten, ni som har dream date- klänningen (tror jag den heter...ursäkta min okunskap...!) , virkad klänning, är den stor i storleken? Eller normal? Fråga om gammal kollektion alltså. Nu ska jag sukta över väskan lite till....och försöka avhålla mig från att köpa den...
    visst är det Multi kultin i grönt du är ute efter? 'den är superduperfin! Mycket finare i verkligheten än produktbilden fr OM tycker jag. kolla mitt foto, den är iofs suddig men iaf!
    mollyholic.blogspot.com/2009/06/jag-vet-jag-ska-fota-mig-i-plaggen-och.html

Jag vill inte skiljas fr min då den är perfekt. men jag har sett några webshoppar som har den ff, men ingen på rea. tyvärr!
  • Siabellon

Gud vad varmt vi har det idag! jag har tyckt det varit snorvarmt de andra dagarna men det var ingenting mot nu. Jag dööör snart. Åskar gör det också. men inte blir det svalare inte.

Bina: visst upplevde du secret button lite trång i ärmen i 3? töjer den sig? jag fick min 2a idag (r ju 3a annars)o tycker också den stramar lite över överarmarna. men annars sitter den jättebra o är så fin så.

har ni sett native shirt som kommer i höst(eller i juli! )Oh my god vad fattig jag kommer bli alltså.......

PPP: visst hade du beställt en änglagris nånstans? hur mycket fick du ge o VAR?? jag kommer ihåg att jag var inne o letade nånstans men hjärnan kokar nu så jag orkar inte leta......lättare att fråga här än överhetta hjärnan ännu mer. Den var iaf hur fin som helst! (hoppas det var du nu bara, annars om nån känner igen vad jag svamlar om är det bara att hojta)
    OBS! sista meningarna OT.....

:-8

näpp, plikten kallar

• Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-07-01 14:00:26 följande:
    Hahaaa, har du hittat min sugiga blogg på live???  Hatar lives bloggsystem så jag lägger inte in någonting nuför tiden. Jag köpte 2 änglagrisar och en snigel från Faster Atta. Hon var jättesnabb, supertrevlig och grisarna och snigeln var ursöta. Pip inte över att det är varmt - vissa av oss sitter och jobbar och lider av att nån dåre skruvat upp luftkonditioneringen så mycket att man måste ha kofta och halsduk på sig. Känns en smula bisarrt när det är 25 grader varmt ute.
    Men då kan du ha snygga oddmollysjalen kanske? själv sunkar jag runt i en tunika o inge mer. allt blir ju svettigt på 2 min så skitsamma om det är snyggt eller inte!

tack, ska kolla efter grisen. den var så fin så jag måste ha en!
  • Siabellon
    Bina skrev 2009-07-01 19:16:44 följande:
    puss
    Du har för tråkigt när gubben inte är hemma. lätt att man shoppar då! Vad har du köpt? SÄg säg SÄG!!!
    Nyfiken så in i bomben......
    Ang Secret Button så tack för infon. jag kan ju ha den, men är bara lite ovan.
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-07-01 23:03:26 följande:
    Jag som absolut inte ska handla mer har absoluuuuuut inte handlat alldeles nyss  *visslar*. Vad katten, är ju gräsänka sen lördags och måste ju underhålla mig med nåt?????  Jag har lärt mig hos the great Ninja-Master Bina.
    Din filur!

jag har itne köpt nåt på flera dagar nu! *stolt* men dreglade över molos höstgrejor på ajabaja för en stund sen. men icke beställt!!!
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-07-02 09:04:53 följande:
    Man vill väl intr gå runt och bli kallad Hugh Hefner.   (vem var det som blivit kallad det av sin granne? Vansinnigt roligt iaf). De är ju försmå för moi.
    Det var jag det! men minnet sviker dig pingla:det var när jag hade frottéroben på mig.......*muttar åt minnet*

Fattar faktiskt inte heller varför ingen hugger, skönaste/snyggaste brallan i stada!
  • Siabellon

Bina: trist att de tar bilder fr andra*skäms lite åt mitt tilltag på bloggen* Men jag har pratat med henne o det är okej.......
    Men på Tradera blir det en annan sak liksom. Då kan ju såna som inte har plaggen än ta andras privata o så ser det ut som de har plaggen hemma.
    Fult o elakt! Vad sa tradera då?

• Siabellon

oj vad här skrivs!

Lite panik att hinna läsa ikapp allt.....
    Stargirl är på hemmaplan igen också ser jag. Skönt att TS är på plats igen. Haft det bra?

Ang oseriösa säljare på Tradera så vet jag att OMs HK gärna vill ha tips. Har faktiskt tipsat dem om en säljare som härjade förut som nu verkar försvunnit. Detta är ganska långt tillbaka i tiden och då fanns inte lika många kopior som det verkar göra nu. Om denne försvunnit pga mitt "skvaller" eller inte vet jag inte men borta fr Tradera är den iaf. Kanske i nytt namn, det är ju också ett sätt isf....

Bina: kul med Alcazar! Jag stordiggar dem. (o hur töntigt är inte ordet diggar!) Gick med Andreas storasyster på sskprogrammet förut. *trallar på "jag mötte Lassie"* En annan kul grej som i motsats till förra meningen är helt trådrelevant är min reseklädsel på söndag: pleated denim skirt o poplin frilled blus!
    Du har sån bra smak Bina!

• Siabellon
    Kajsan skrev 2009-07-02 19:58:53 följande:
    Så! Nu har jag skrivit ett långt mejl till Odd Molly för att berätta för dem hr Country dreams sköter sina affärer . Känns bra. Nån som vet när höstens kläder kommer, mer exakt? Jag SKA ha den puderfärgade klänningen som visas på förhandsbilderna...
    Den här menar du?4.bp.blogspot.com/_iCIoI1V6Mr4/Sj0vGoRaXtI/AAAAAAAAAFQ/0GG3N1RbQDY/s1600-h/underbaring.jpg

Den skulle jag kunna dö för nästan........har hört andra veckan i juli. men denna klänning först till vinterkollektionen....*suck* hoppas ryktet inte stämmer. Vill ha NU!

Bra att du skriver och berättar för HK. De ska veta hur saker och ting sköts. När jag skrev ett positivt mail t CD fick jag svar direkt........tråkigt om det är så den siten funkar...
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna