Odd Molly tråd för oss inbitna
oj oj oj vad man känner sig off när man inte sitter här och kollar.
nåt roligt som hänt?
PPP-har du kollat nåt mer på min idé?
oj oj oj vad man känner sig off när man inte sitter här och kollar.
nåt roligt som hänt?
PPP-har du kollat nåt mer på min idé?
Fy fan vad ni handlar tjejer! jag blir avis så jag döör! här går man o kollar turistshoppar o hittar inte ett smack.eller jo, jag hittade ett fint halsband med swarowskistenar på nåt som heter Amor-Amor för 25?. alltid nåt!
Åh gud vilket tjat det är om den där Grandmas Coat också. Har aldrig varit sugen på en men tack vare er så MÅSTE jag ha en nu.
Vilken färg? Vilken strl? Fr var om man är i Kräkland o hemma i svedala har en pytteaffär med typ 10 mollyplagg varav 0 på rea?
HJÄÄÄLP!!
(jag har druckit en dubbel espresso vid 19tiden och då är det liksom sovakört för mig före 00, därav mitt babblande-något maniskt ser jag)
PPP_känn ingen brådska, är bara lite nyfis!
Hej alla!
Jag är så sur så jag vet inte vad jag heter! Har försökt lägga in några kort på min blogg på mina senaste köp men det GÅR inte! Telia har fått helfnatt! Har försökt med min andra blogg också där jag tänkte lägga ut kort fr resan men det är lika tji där.
Jag som vill visa hur mina kläder sitter. Är lite tveksam på Full Emb:en, om den ska få gå tillbaka och jag tar en Indy istället. Samtidigt är FullEmb mer en slappismodell medan Indyn är mer dressad. PRecis som Taradiddlen. ÅH, jag blir galen och jag ville ha smakråd av er.
Ni får mer än gärna kika in hos mig med jämna mellanrum ifall det lyckas. Maken ska försöka med sin dongle eller dingle eller vad 17 det kan heta. Hoppas ni förstår, inte några kroppsdelar alltså utan en sån där internetdingelidong.......
Frustrerande hur som helst.
Adressen: www.mollyholic.se
Maken har trollat! bilder finnes. inte lika roliga som hans dingelidong dock.....
mollyholic.se är det hursomhelst.......
Glossy and Shiny: du stod för världens roligaste gapflabb i kväll!
Vad 17 vad svårt det är, håller ju med dig samtidigt som jag tycker en indy torde passa mig bättre.
Alla andra: tack för att ni kommenterat o gör det ärligt. det är därför vi är bäst här inne eller hur?
Vad tycker ni,ska man beställa fr Deepfling nu eller vänta o se om kappan dyker upp i Sverige också. det borde den göra.
Syftar på denna.
mollyholic.se
Visst är kavajen snygg ni pratar om, en riktig powerdress med kjolen till. Kul med nåt som sticker ut lite om man har ett sånt jobb. mig motiverar dem till köp, är juhemmavid mest hela dagarna o den passar nog inte så bra på ÖF......