Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

One skrev 2009-07-01 10:58:33 följande:
    Yees! Idyll hade väskan och en light cotton embroidered som jag letat efter...borde kanske sparat lite till hösten, men jag kunde inte motstå..och så var det ju nedsatt. Thank you all! Hoppas nu jag får det innan helgen!
    Grattis! Jag har tjatat på henne att hon ska starta en webbshop och det är på G.
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-01 15:31:57 följande:
    PPP - Den underkjolen Bina vann hade jag med på min minneslista Fick dock hejda mig, men vad kär jag blev i vem-det-nu-var som använde den som linne under blus på bild i nån blogg. Tänker härmas.
    Det var yours truly som kom med tipset .
    Får man inte den att sitta snyggt på rumpan måste man ju hitta andra ställen.

Kanske säljer min 3:a i powder oxå. Jag har 4:an på mig i dag och den sitter klockrent.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-01 16:38:49 följande:
    Hej *visslar* nejnej jag har inte shoppat Siabellon.. nej den töjer sig inte utan den sitter så tajt även efter en dag.
    Vad köpte du nudå?????
    Jeeeeezuz människan har inte ens pokerface bakom datorn
  • Puffig Pingla

Jag som absolut inte ska handla mer har absoluuuuuut inte handlat alldeles nyss  *visslar*. {#lang_emotions_innocent}
    Vad katten, är ju gräsänka sen lördags och måste ju underhålla mig med nåt????? 

Jag har lärt mig hos the great Ninja-Master Bina.

• Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-01 23:17:50 följande:
    Länk bitte!
    Egentligen inte nåt jättespännande. Min förtioelfte cupcake  (chalk denna gång) men de är ju så sköna och jag använder dem till nästan allt.

Sen när jag kom hem gick jag förbi den lokala inredningsbutiken och hon hade rea på sjalen jag spanat på så länge. En cerise Erfurt spetssjal (inte den färgen på bilden).
  • Puffig Pingla
    Länk bitte!
    Egentligen inte nåt jättespännande. Min förtioelfte cupcake  (chalk denna gång) men de är ju så sköna och jag använder dem till nästan allt.

Sen när jag kom hem gick jag förbi den lokala inredningsbutiken och hon hade rea på sjalen jag spanat på så länge. En cerise Erfurt spetssjal (inte den färgen på bilden).
  • Puffig Pingla
    Länk bitte!

• Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-07-02 00:57:14 följande:
    Jag har haft den första och den är ganska stor i storleken :)
    Hihi, vilken har du inte haft egentligen
    Nu satte du griller i huvudet på en med köpstopp.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna