Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Audrey Will skrev 2009-07-02 08:52:22 följande:
    www.tradera.com/Odd-Molly-haigh-pants-almost-... Ingen hugger dessa! Helt otroligt.. (inte min auktion!)
    Man vill väl intr gå runt och bli kallad Hugh Hefner.  
    (vem var det som blivit kallad det av sin granne? Vansinnigt roligt iaf).

De är ju försmå för moi.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-02 10:31:49 följande:
    ------------den som säljs i den auktionen är INTE den på bilden.. bilden är min från min nyligen avslutade auktion stl4.------------Normal skulle jag säga om storleken.
    Tyckte det såg ut som din bild. Anmäl till tradera!
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-02 11:21:34 följande:
    Det var jag det! men minnet sviker dig pingla:det var när jag hade frottéroben på mig.......*muttar åt minnet*Fattar faktiskt inte heller varför ingen hugger, skönaste/snyggaste brallan i stada!
    Säger det igen - Inga Gill som systern Harriet i från A-Ö.... = Powerpuffen i velour

Men vad katten, 70-taler är ju inne igen. Jag kanske ska agnetaoverallen till mina nya Hasbeens vet inte hur de plötsligt hoppade in i garderoben idag )och en jättefrisyr på skallen.
  • Puffig Pingla
    malinoski skrev 2009-07-02 15:43:16 följande:
    Wink i Sturegallerian har 40% på sina crochet lovely knit - bara strl 4 kvar..
    Vilken färg?
  • Puffig Pingla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-02 15:55:48 följande:
    Vilken färg?
    Eller strunta i det - jag har inte råd nu. Sparar till höstkollektionen.
  • Puffig Pingla

Sockertop: Ja, Tenfold finns både i ull och bomull.
    Med den feedback och varor säljaren har skulle jag inte tro att den är äkta.

• Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-03 10:10:36 följande:
    Verkligen dött på Tradera, oj vad få nya auktioner som läggs upp!
    Bra för min plånbok
  • Puffig Pingla
    LR75 skrev 2009-07-04 01:10:12 följande:
    jaha...nyss hemkommen från några dygn på sandhamn. måste uppdatera mig. men det får nog vänta tills imorgon för nu är jag så trött så att ögona blöder.måste bara meddela att en tenfold knit jacket fick följa med mig hem och jag är så nöjd! färgen det blev är chalk.sommarbutiken i hamnen hade hur mycket mollysar som helst. dock inga reor där...maken är lite sur...jag sitter nämligen på shoppingtorken. men jag kunde inte låta bli!natti på er!
    Gahaaaa! Jag som ville ha en chalk och tackade nej till att dra till Sandhamn igår. Vilken miss!
    Men det blir väl en vända med båt dit någon gång i alla fall. Den butiken brukar ha 50% på allt i slutet av september när de börjar dra ner inför vintern.
  • Puffig Pingla

Gahaaa, måste klippa mitt visakort snart. Jag som inte skulle handla en pryl till har shoppat på mig grejer idag igen.
    Hittade gamla pointellelinnen från amore spare integritas-kollektionen (med gummiband under bysten). Och en Barnyard 616, och en SMC slip dress (jag som inte ens är den batikiga typen men den var dösnygg under min purple cupcake tex).

Nu får jag nog börja kränga av grejer på Tradera (men det verkar vara tokstiltje där nu??).

• Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-04 23:35:40 följande:
    Åh vilken rolig shopping! (för du trodde väl inte vi skulle banna dig??) Den Barnyard blusen är ju så söt med sina sidfickor!Ja verkligen döstiltje på Tradera. Så deprimerad att jag började kika på Blocket, men gillar det inte alls. Jag fattar inte systemet, hur vet man vad som finns kvar? För inte är alla säljare så ambitiösa att dom uppdaterar sina annonser när de sålt? Hålla på o maila o jaga plagg man inte ens vet finns kvar.. Och priserna känns högre.. Glossy gillar nicht.
     Nein mein Shatz, puckona på Blocket plockar aldrig bort sina annonser. Sen har de mage att bli irriterade när man ringer/mailar och frågar. Muppisar!

Vad jag klurar på är om det är värt att sälja på Tradera nu under lågsäsongen. Har redan sålt två felköp med förlust och är inte så sugen på det igen.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna