Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Audrey Will skrev 2009-07-05 00:29:53 följande:
    Bina förresten.. Den butiken jag var till idag hade kvar en 4:a rosa Livealot.. 30% rabatt så 1050:- I'm here if you need me
    Ha, man kunde köpt min helt oanvända som gick för vrakpriset 860kr på tradera i onsdags.
    Bitter? Vem, jag???
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-05 09:25:13 följande:
    näää inte livealot va... lovealot hade du väl
    Jaaaa, vem sa att jag hade koll på läget. Helt rätt.
    *suckar* jag vill åsså ha en till livealot - en almost black. Men det finns inga pengar till det nu. För att inte tala om den rosa livealoten som kommer nu. Sooooo Me!!
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-05 09:26:49 följande:
    Jag har ett stort dilemma.. vi skall åka till Liseberg (hoppas jag)... vädret är mulet.. VAD tar jag på mig för fint? Sidenklänning i åkattraktion, knappast Jeans och nån tunika kanske .. hmm..
    Jeans, din tantblus (kommer inte ihåg vilken färg) och din robe. Klockrent!
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-05 09:56:34 följande:
    *ASG* jaha det säger du - skall jag ha tantblusen.. ja varför inte egentligen - och robe har jag inte haft offentligt ännu.. den doftar härligt.. det kanske vore något..
    Tantblusen är definitivt något jag inte kan boppa i mig i. Det bara vällde upp ur ringningen när jag provade den. Fast om man är 14 och gillar pushup-effekten kan den ju vara bra .

tantblusen för oinvigda
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-05 10:19:18 följande:
    men du sötnos - inte kan jag ha den utan något under heller.. det är alldeles för urringat
    Ett av dina 200 Pointelles kanske? Valfri färg
  • Puffig Pingla
    Pokergirl skrev 2009-07-05 11:00:47 följande:
    Siter här och suktar efter höstkollektionen, enligt rykten lanseras den till veckan, tror ni vi har så tur så att vi kan shoppa redan imorgon? *Värmer upp visakortet*
    Den 10:e har jag hört ryktas om att det officiella släppet är.

Mitt visakort brinner redan så jag lägger det i frysen ett tag.
  • Puffig Pingla
    Innerjoin skrev 2009-07-04 23:50:26 följande:
    Hittade du blusen på deepfling (hittar inte den där), eller var? Hittade ju "mitt" Pointellelinne på greenapple - men $30 i frakt!!!?
    Hittade den på Outleten i Barkaby (men det var inga ouletpriser där inte {#lang_emotions_yell}).
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna