Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-05 12:40:10 följande:
    och min lade jag på bloggen samma färg som pokergirl men annan sort..everydaymolly.blogspot.com/KRAM på er - nu drar vi till de gröna kaninernas land!
    Trodde du dragit för länge sen.
    Ska du sitta där hela natten så du får plats på Lotta Engbergs allsång i morgon?
  • Puffig Pingla
    caroline 32 skrev 2009-07-05 13:35:40 följande:
    Var hittar man bra reor på Odd Molly ?
    I princip överallt just nu. Iom att höstkollektionen släpps i veckan så gör alla butiker plats nu. De flesta nätbutiker är ganska länsade nu. Det finns nog mer i fysiska butiker men då behöver du specifisera ort.

Har OM ens gjort barnkläder?
  • Puffig Pingla

Kajsan, Grattis!

Trist att hon fortfarande har den attityden och riktigt scary att hon bemödar sig med att kolla upp var du jobbar.

Ärligt talat, vad är hennes problem? Det finns en distanshandelslag som ska följas och sen ska det inte vara något tjafs med det.

• Puffig Pingla
    Kajsan skrev 2009-07-05 14:38:56 följande:
    Ja, det här förlorade ju hon på dessutom, för jag kan storhandla Och nu när höstkollektionen kommer så spenderar jag ju de pengarna nån annanstans...Nu över till nåt roligare:Nån som hört nåt om nån Grandmas Coat i nya färger till hösten?
    Nope! Jag är en riktig koftmänniska så jag sitter och drömmer om vad som kan komma i höst.
    Tyvärr brukar de flesta koftorna vara i ull/mohair nu och jag blir både kliig och nysig av det (när mohairen släpper fibrer). Men jag väntar med spänning.
  • Puffig Pingla
    lillie skrev 2009-07-05 16:47:15 följande:
    Hej! Här är en "nyfrälst" OM:are. Har nyss köpt mitt första plagg, ett vackert linne från Love of hands-kollektionen (tror jag det hette). Kikar en del på Tradera där man kan göra fynd, men är lite orolig för att råka på s.k kopior. Vet nån av er nåt om dessa kopior? Hur kan man göra för att undvika dem? Är det uppenbart att ett plagg är en kopia, ser man det på kvaliteten eller hur vet man? Kram
    Grattis till linnet. Eftersom det kom från "hands of a lover"-kollektionen antar jag att det var från Tradera?

http://kjeck.se/molly.shtml kan du se lite om kopior. Sen finns det info på flera bloggar tex här.
  • Puffig Pingla
    lillie skrev 2009-07-05 19:59:34 följande:
    Ja, jag har köpt det på Tradera. Misstänker inte att det är kopia eller så, är väldigt nöjd. Undrade mest för att man ser en del annonser som man blir lite fundersam på, samt därför att jag är lite på jakt efter en Tenfold Knit-kofta och har hört att den ska finnas i kopior.
    Det är knappt något av de gamla plaggen som är kopierade. Men Tenfold Knit är ju en av de vanligaste kopiorna. Cirkulerar några på tradera nu. Du kan peta in länken i forumet här så brukar du få napp om någon känner till säljaren.
  • Puffig Pingla
    NovaAlexandra skrev 2009-07-05 20:36:41 följande:
    det är verkligen köparens marknad på tradera just nu, vilka fynd jag gör hela tiden
    Precis - det är därför jag inte säljer just nu.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna