Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly tråd för oss inbitna

Menar du den med bara ros eller den med ros & en g-klav eller &-tecken (minns ej vilken) Den sistnämnda är Maestress Selectif Fall -08

• Mabimao

Den med bara ros och text Odd Molly är spring -05

• Mabimao
    Solskensmamman06 skrev 2009-08-02 21:01:52 följande:
    Tusen tack!!!Har sett en helt underbar poncho på en tjej i grått och rosa med denna broderade ros och undrade vad det var ifrån för år! Den var inte vintrig, utan i typ bomullstyg tror jag, och så läcker till jeansen och gummistövlarna hon hade på sig!Men då är det säkert helt omöjligt att hitta den idag... Får bli span på T. då.
    Säkert, såldes en ponch på T igår( gick för 1400 tror jag), men den var vintrigare. Det kommer en i årets kollektion också såg jag.
  • Mabimao

Missade en Barnyard dress på Blocket för 600 kr med 2 minuter tidigare ikväll......
    Haaaaaaaar sååååååå svååååååårt att släppa det!!!!!
    Viiiiiill haaaaaa

• Mabimao
    Bina skrev 2009-08-02 21:09:27 följande:
    God kväll ... kikar in och berättar att min dagens molly ligger online först nu everydaymolly.blogspot.com/Hoppas ni andra haft en bra helg!
    Låter som en skön dag då........
  • Mabimao
    Milliemolly skrev 2009-08-02 21:36:56 följande:
    Åh äntligen har jag köpt en grå taradiddle dress rose i grå...............men vad 17 sak man ha under? Tror ni kan kan klippa ett tajt linne så det blir ringat i ryggen? Läst om någon som hade en djupt ringad body under? Var hittar man en sån?
    Jag tänker gympadress......sådär Nadia Koma.....vad hon nu hette.......
    Eller dansare har väl sådana.
    Så en sån butik kanske. En som säljer dans kläder
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-08-02 21:40:58 följande:
    jag har handlat mycket från TS. Dock bara barnkläder men det har gått bra i nästan alla fall. En säljare skickade aldrig sakerna och nu verkar denna avstängd. I övrigt inga problem.
    Hur går det till? Är det som T?
  • Mabimao
    Innerjoin skrev 2009-08-02 21:52:21 följande:
    Jag gjorde ju mitt premiärköp i veckan, lite meckigt med att bli valierad - fotade mitt körkort+ett brev fr F-kassan, fast det gick snabbt och sen var det bara att betala med VISA. Mitt linne kommer nu i början på veckan, hoppas jag! En lustig grej är att jag vet att säljaren satt omdöme, men omdömet kan jag inte se förrän jag har satt mitt omdöme på säljaren!
    Skall man se till att bli validerad innan man handlar då kanske?
  • Mabimao
    One skrev 2009-08-02 22:08:31 följande:
    Hör ni som vet: jag kanske är ute och cyklar men den här tunikanMutter- går inte att länka- surt!!!, är den verkligen från -09?? Tidigare ja, men från nu i våras? Eller är det en vinterfärg? Gillar den men vet ej om den är äkta...någon som handlat av denna egyptiska drottning? Purple 4continent x-stitch handlar det om alltså.
    Du menar säljare c....555 väl?
    Hon/Han har ju maaaaaaassor av kläder både från gamla och nya kollektioner i flera storlekar.

Jag har mailat och frågat om det och fått svar att:

hej..dom plagg som butiken har över från en del kollektion får vi in och säljer..dom är inte kopior...

Om den är sommar -09 vet jag ej.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna