Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly tråd för oss inbitna

isako skrev 2009-08-06 11:30:41 följande:
    Ohhh jag vill också ha rea!! Var hittar ni denna rean ngnstans? Stockholm eller? Här i Jönköping hade dom knappt ingenting på rean. Lite klänninger från förra året men inget roligt alls! Men tror du inte du får igen pengarna på T i värsta fall? Nog många som vill ha men som inte vågat köpa pga osäkra på mått osv. Du kan ju prova, passar de ej så lägg ut med bra måttbeskrivning.. Fast kan ju bli en dyr affär också.. Svårt..
    Jag var på rean i Odd MOlly butiken i Sthlm igår. Men jeansen finns på Shirtstory i rätt storlekar. Åh, vad svårt. Tror iofs att man får igen på T i höst.
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-08-06 11:48:14 följande:
    Ja jag tror faktiskt det med. Men rent spontant känns det ju inte som de lär vara jättestora i strlk..? Ohhh kan knappt vänta längre nu! Vill ha mina nya mollisar nuuuu! CU girls.. Nu skall det sorteras kläder till T som kan betala för kalaset
    Och jag ska ta hand om Noel som precis vaknade efter sin långa tupplur.

CU
  • Duntoffla
    freemind skrev 2009-08-06 12:05:46 följande:
    jag har inboxat dig
    Thanks!
    Stargirl skrev 2009-08-06 13:11:41 följande:
    Nu har jag gjort ett inlägg....hjälp mig snälla så har vi alla en översikt.... www.minmolly.se
    Ska vi maila bilderna någonstans?
    One skrev 2009-08-06 14:33:58 följande:
    Våren 09- colore superiore Sommar- 09 ltd ed jewlette hösten -09: min gissning är att den kommer att heta något med "heart" Det följer som en röd tråd genom pre-fall ...men vi får väl se. Blää, fick just brevet om kallelse till jobbet igen! Urrrk. Känner inte för att börja i ekorrhjulet igen. Jobbet i sig: helt ok: men alldeles för stressigt. Mådde så dåligt förra året, orkar inte ett så stressigt år till...vad gör man? Jag är inte återhämtad än känner jag, trots långledigt. Minsta lilla stress så blir jag tokig. Kan sitta i soffan och bara stirra rakt ut, trots att det finns mycket att göra....Vad gör man åt sådant?? Någon som vet??
    Jag har aldrig varit sjukskriven men mådde rätt dåligt på ett jobb förut. Fick hjärtklappning, hade svårt att andas där och var negativ. Jag slutade där. Det fanns inget alternativ kändes det som. Nu var ju mitt problem inte själva tempot utan min chef och hennes personlighet. Däremot kan min kropp ibland reagera på stress utan att jag själv känner mig stressad mentalt. Jag får massa plitor mm. Om du känner att du vill vara kvar måste du nog se om du kan få andra uppgifter, kanske prata med någon?
  • Duntoffla
    Milliemolly skrev 2009-08-06 14:47:02 följande:
    Här är svaret som jag fick av säljaren på T: Hej Sommar slut rea på rest. sort från vår butik molly4you. Sincerely molly4you Men vad tror ni menas med rest.sort???????????
    de kanske menar resterande sortimentet. Det som finns kvar av gamla kollektionen innan den nya kommer. Men varför hittar man inte molly4you´s hemsida?
  • Duntoffla
    Bambiblogg skrev 2009-08-06 15:09:28 följande:
    Låter väldigt oseriöst med "molly4you" som inte ens har en hemsida...
    Ja, de borde ju ha en kan man tycka.
  • Duntoffla

God morgon!

Klarblå himmel idag med {#lang_emotions_sunny}. Härligt!

Sitter fortfarande här och velar vilken storlek jag bör ta i jeansen trots Freeminds råd. Inte kul med för stora men för små är ju ännu värre. Suck! Ingen som har dem som är i modell större om häcken. Har ju sett dem i någons blogg men jag är stor-rumpad och har begåvats med breda höfter. Kanske ska köra på strl 4 i alla fall?

• Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-08-06 23:05:05 följande:
    Duntoffla: Det var ju du som tipsade om OM i Halmstad . Vi pratade ju om Dudette i stl 3......just det (solsting). Då håller vi tummarna för att den finns kvar.......det gör den nog inte dock.
    Japp, det hängde en enslig rackare på NS i stan.
  • Duntoffla
    Stargirl- har en bild på "art of non sense"-loggan men trådarna har lossnat lite så får du den från ngn annan så är det ju bättre. SÄg till annars
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2009-08-07 09:37:14 följande:
    Dun --> Jag vill också veta! Jag har fått mått på strl 2 (av den mörka smalare? varianten) om du vill ha? Efter vad jag har läst verkar vi ha ungefär samma strl (fast på dina bilder ser du ut som en trimmad sparris jmf m mig)
    Haha...skenet bedrar. Du har inte sett baksidan Jag tar gärna mått på strl 2
    jompa skrev 2009-08-07 09:41:12 följande:
    Trimmad sparris har jag aldrig hört förr, bra uttryck. Och ja Dunnis är inte såååå stor som hon säger
    ok, kanske inte gigant men rätt bred häck har jag som du vet
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2009-08-07 10:07:38 följande:
    [citat] Haha...skenet bedrar. Du har inte sett baksidan Jag tar gärna mått på strl 2 "Midjemått 88 cm (byxorna är inte midjehöga, utan kommer i ca navelhöjd) och beninnerlängd 82 cm. Byxorna är lite stretchiga, men har mätt utan att dra. Jag är en 38 och byxorna är stora för mig" Svar ang. ett par mörka OM på Tradera.
    Tack! Hmm... jag är mest orolig över häck och lår. Midjan är relativt smal. gud, vad svårt. Kanske ska chansa på strl 3 då? 2 är uteslutet då jag vet att de kommer fastna på häcken/låren.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna