freemind skrev 2009-08-06 12:05:46 följande:
jag har inboxat dig
Thanks!

Stargirl skrev 2009-08-06 13:11:41 följande:
Nu har jag gjort ett inlägg....hjälp mig snälla så har vi alla en översikt....
www.minmolly.seSka vi maila bilderna någonstans?
One skrev 2009-08-06 14:33:58 följande:
Våren 09- colore superiore Sommar- 09 ltd ed jewlette hösten -09: min gissning är att den kommer att heta något med "heart" Det följer som en röd tråd genom pre-fall ...men vi får väl se. Blää, fick just brevet om kallelse till jobbet igen! Urrrk. Känner inte för att börja i ekorrhjulet igen. Jobbet i sig: helt ok: men alldeles för stressigt. Mådde så dåligt förra året, orkar inte ett så stressigt år till...vad gör man? Jag är inte återhämtad än känner jag, trots långledigt. Minsta lilla stress så blir jag tokig. Kan sitta i soffan och bara stirra rakt ut, trots att det finns mycket att göra....Vad gör man åt sådant?? Någon som vet??
Jag har aldrig varit sjukskriven men mådde rätt dåligt på ett jobb förut. Fick hjärtklappning, hade svårt att andas där och var negativ. Jag slutade där. Det fanns inget alternativ kändes det som. Nu var ju mitt problem inte själva tempot utan min chef och hennes personlighet. Däremot kan min kropp ibland reagera på stress utan att jag själv känner mig stressad mentalt. Jag får massa plitor mm. Om du känner att du vill vara kvar måste du nog se om du kan få andra uppgifter, kanske prata med någon?