Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Odd Molly tråd för oss inbitna

ska investera i ett par pointelle också, inte den mest speciella designen, men finns det ngt skönare att ha på sig? Vill helst ha kappan, almost black m all brodyr, men huga vilket pris...:)
    Glad att jag har den långa grå velourjackan m fjäril på ryggen från i våras iallafall.. kommer inte ihåg namnet - får plugga på lite!!

• Ullis 10

914 comma top är den enda jag köpt på tradera (ny). Efter att ha läst i era underbara bloggar så vågar jag knappt mig på något där... Inte kul m kopiorna.. Hm.. Fick den till ett mycket bra pris..

• Ullis 10

Har en 327:a blå undanlagd...
    Ja, cupcaken är kanon. Jisse, detta med alla namn är en hel vetenskap, pluggar på o återkommer!
    Har haft målet inställt på en almost black native shirt, men börjar ana att man riskerar att bli lite marängformad?:)

• Ullis 10
    Duntoffla skrev 2009-07-17 00:23:23 följande:
    Har inte det linnet, men 2:a? Fast de ger ju inte efter i tyget förstås... Svårt.
  • Ullis 10
    Duntoffla skrev 2009-07-17 09:22:47 följande:
    Jag får helt enkelt chansa. Alt inte köpa såna linnen. Är rädd att det blir för stort framtill då jag inte "fyller" ut det
    Mmm... de är lite urringade, men vackra!!

Köpte OM till 30% igår - idag har butiken 50 undras om det gäller på OM? Kan dessutom ej åka in...
  • Ullis 10
    Duntoffla skrev 2009-07-17 09:29:00 följande:
    Ja, men det känns lite knas att ha linne under linnet. Åh, vilken butik då? Inga Lovely knit?
    V-ö butik , vet ej säkert om de har... Ja, linne under linnet kanske:) Jag är lite sugen på nåt sånt att ha under min livealot för att "förlänga den lite".
  • Ullis 10
    Duntoffla skrev 2009-07-17 09:35:20 följande:
    V-Ö? nu känner jag mig som ett ufo, var menar du? Ja, det är snyggt att förlänga lite med de där linnena så att den fina kanten sticker ut.Livealot, vilken är det? Är helt rookie på vad allt heter. ÄN...
    Växjö! Det är den korta blusen m siden i.
  • Ullis 10

Oj, kan jag få en snabb Kosta rapport?? Mina föräldrar åker dit!! Fanns grandma koftan eller hur var det?? Behöver hjälp!!:)

• Ullis 10
    Puffig Pingla skrev 2009-07-17 12:16:24 följande:
    Tror både Milliemolly och Mabiano varit där. Prova att messa dem så att ditt inlägg inte försvinner i stora forumsoppan.
    Prövade först, men röd plutt. Ja, ja det löser sig - de får ringa o rapportera:)
  • Ullis 10

köpte just en spring coat ny för 1600 kr!! grå, men det kan väl funka i höst då? Fynd?:)

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna