Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-14 21:00:02 följande:
    Jupp! Måste sätta igång med lite garderobsrensning nu. Hela garderoben full av Molly.
    Själv skulle jag behöva rensa annat så jag har råd med flera plagg
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 21:00:02 följande:
    Jupp! Måste sätta igång med lite garderobsrensning nu. Hela garderoben full av Molly.
     Jag kan offra mig
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 21:13:16 följande:
    Haha, Mollysarna får bo kvar. Det är andra kläder som får ge plats. Fast det förstås har dubbelt av några grejer. Men man kan ju aldrig få för många cupcakes tex.
    Attans då!

Du som verkar proffs på Hasbeens...hur är de i storlekarna? Om man som jag är bigfoot och har 39/40, vad bör man då ha? Funkar de på lite deformerade breda fötter?
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 21:29:28 följande:
    Jag har ankfötter i strl 40/41 och har 41 i mina peeptoes och de är perfekta.
    Ok, så då bör jag ta 40 med andra ord. Eller kanske tom 41 när jag tänker efter. Mina fötter har liksom ökat lite
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 21:37:09 följande:
    Näe, inte 41, de töjer sig. Mina kändes lite för små i fram när jag köpte dem men efter en timme med strumpor sitter de som en smäck.
    Ok.  Jag ska fundera lite. Fanns flera modeller som var snygga. Sen hittade jag även Torpatoffeln som har liknande modeller fast billigare. Sorry för OT...
  • Duntoffla
    Skrutteruttan skrev 2009-07-14 21:50:32 följande:
    Absolut, visst minns jag dig!!!!Träskorna är från Smultrongården utanför Örebro, där jag köper mina Odd Molly med...man kan även söka på estiliodesign.se tror jag...
    Åh vilka fina! Så nu måste jag till Örebro också Minns du vad de kostar?
    Kajsan skrev 2009-07-14 21:51:18 följande:
    Just slip in superhigh är små, eller snarare trånga tycker jag. Där har jag 41 fast jag annars alltid har 39/40...
    Amen heej! Det verkar som om många av oss rör sig i samma trådar Allt bra?
    Har inte sett dig bland pölsekärringarna på länge.

Tack för rådet ang skorna. *funderar vidare*
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-07-14 22:04:17 följande:
    [citat] Åh vilka fina! Så nu måste jag till Örebro också Minns du vad de kostar? Jag bara lägger mig i.....kolla www.calou.se/sv/start.html de säls överallt. Och flera webbshoppar med tror jag.
    Hittade dem nu på bla House of hedda
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-07-14 22:10:35 följande:
    Trevligt att ens "onödiga" vetande om saker ibland kommer till nytta..... Visst är de fina. Jag kollade in dem men tyckte sedan Hasbeens passade mer till olika kläder.
    Ja, det har du förstås rätt i. Man vill ju ha allt!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna