Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Stargirl skrev 2009-07-18 09:06:45 följande:
    Jag köpte en 613 igår på 30% rea. Synd att de inte sänkt till 50%. Men om ngn är intresserad så fanns flera storlekar kvar hos Bubbel i Åkersberga på just 613 blusen, Superplated blouse etc. Bild finns i Bloggen. Har självfallet på mig den idag
    Superfin på dig! Åh Superplated vill jag ha. Hade de den i rosa? Fasen att man bor på helt andra sidan stan.
  • Duntoffla
    pumbalumba skrev 2009-07-18 12:21:11 följande:
    Äntligen har jag hittat en Grandma's som jag klickat hem. Väntar nu med spänning på den. Nu är det bara en Crochet som är ett absolut måste ja och så lite annat så klart. Tittade ju in på OM hemsida och insåg att det finns på tok för mycket jag gillar. Hur ska det inte bli när hela höstkollektionen kommer Det får bli nedragningar på barnens klädkonto och till att sälja av deras urväxta kläder.
    Vad hittade du den?
  • Duntoffla

"Råkade" visst shoppa en tunika på T ikväll. Nu måste jag rensa lite barnkläder hemma

Dis- *hejjar lite* Är du här också? Känns som om många florerar i samma trådar här på FL. Man kanske borde skaffa sig ett liv?

• Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-07-19 01:02:12 följande:
    Även om det nog är kört så vill jag efterlysa "spring coat" Lila eller grå stl 3 eller 4. Jag har provat 4 och tyckte den var bra, men är ju en 3:a oftast. Vad tycker ni som har en? Hur är den i storleken? Så om ni ser en, rea eller inte hojta gärna till!!! Nu är det på tiden att jag släcker, övriga familjen har sovit ett bra tag. Go´natt :)
    Go natt!
  • Duntoffla
    alias skrev 2009-07-19 10:13:10 följande:
    Men Bina - är det inte så att kläderna liksom gnager sig in, i början är man ganska cool för att gradvis förvandlas till besatt? Men om inte annat så mår ju plånboken bra av viss återhållsamhet ... Det är alltid kul att ragga gamla godingar, fast jag har blivit lite mer försiktig på tradera. Det känns som det dyker upp fler och fler kopior. Får satsa på Bambis Molly Mall istället!
    Ang kopior, hur 17 vet man det? Kan man SE det på plaggen?

Stargirl- såg du min fråga om halsbandet förut? *sorry om jag tjatat men vi "går om varann"*
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2009-07-19 10:22:50 följande:
    Nej såg inte....sorry. Postade du en fråga i min blogg eller i denna tråden?
    Postade den här men den försvann nog bland alla inlägg

Jag undrade var ditt fina lite "grövre" halsband (som du har på ngn bild i bloggen) kommer ifrån? Det var supersnyggt!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna