Inlägg från: nick name |Visa alla inlägg
  • nick name

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-17 10:02:16 följande:
    Du ska definitivt ha en 1:a. De är jättestora i storleken. Jag som är en 4:a tycker tom att 3:orna är för stora.
    Ojdå. Tack för svaret!
  • nick name
    Puffig Pingla skrev 2009-07-17 21:24:35 följande:
    Livsfarligt!!!! Alla som gått dit har fallit i fällan.
    Jag kan falla i den om ni talar om för mig hur everyday long cardigan är i storleken!
    Liten? Stor? Normal?
  • nick name
    Stargirl skrev 2009-07-18 10:44:24 följande:
    Ngn mer som har en Helena loves Terry klänning? Har precis lagt upp en bild i Bloggen. Det är en klar favorit när det är varmt! Kan rekomenderas!
    Aaa, jag har en på mig idag, en turkos! Jättefin, skön och man känner sig välklädd fast ledig, liksom.
  • nick name

Även jag har shoppat idag!

Det blev en cupcake, purple (shit vad stora de är!) och ett spoilerlinne i klarrött!
    Yummie yummie.

!!! !!!
    Ni som har en Indydress: min mollydollar har trillat av. Den hade släppt redan vid leverans (jag påpekade detta och fick 10% reduktion, whohoo) men jag vet inte var jag ska fästa den! Kan någon upplysa mig?
    !!! !!!

Jag läääängtar tills det blir något tillfälle att använda den. Den är så fiiiin!

• nick name
    Duntoffla skrev 2009-07-23 22:36:34 följande:
    Bör man gå ner en strl i Cupcake alltså?
    ja - MINST en storlek!
    Det är exakt samma kommentar som jag kläckte i tråden efter att ha provat min första cupcake.
    Jag tror tom att det var du som informerade mig om att de är stooooora, tur det! Tack!
  • nick name

Drömmer jag, eller stod det inte "1 day to go" igår också, på OM:s hemsida ang höst- och vår/sommarkollektionerna?

• nick name
    SooJuicy skrev 2009-07-24 10:53:52 följande:
    Så har jag sett mina drömstövlar. Ett par höga ljusblå från swedish hasbeens som kommer till hösten, måste bara ha dem
    Ja, visst är dom coola!??! Jag såg dem i en tidning nyligen, surfade snabbt in på hasbeens hemsida men dit hade de ej kommit ännu. Jag väntar och skall ABSOLUT inhandla ett par!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna