Inlägg från: nick name |Visa alla inlägg
  • nick name

Odd Molly tråd för oss inbitna

MinSeth skrev 2009-07-24 15:24:15 följande:
    Jag har ockå paxat ett par sådan stövlar, de är helt underbara!  :) Släpps den 20 augusti, kommer att finnas i turkost, svart och mustard. Priset är en bit över 3000:-.
    Oh, tack för infon!
    :läggerundanpengar

Det är då en jävla tur att jag börjar jobba till hösten igen, efter en tids förädraledighet.
  • nick name
    Stargirl skrev 2009-07-24 16:09:41 följande:
    Man kan till och med påta i trädgården med en livealot
    Hähä, javafan - kläderna ska ju användas!
  • nick name

På tal om livealot - är det nån som sett en almost black, men inte höstens variant utan den förra med röd brodyr fram, i storlek 1 i nån webbutik?

• nick name
    malinoski skrev 2009-07-24 17:22:04 följande:
    (har tom börjat gömma undan inköp från min man och låtsas att de är gamla för känner inte att jag längre kan motivera allt..):)
    Hoho - så har jag gjort i åratal!

På jobbet har jag dessutom en hel garderob full med skor, som han aldrig har sett.
  • nick name
    LR75 skrev 2009-07-24 22:20:02 följande:
    nick name skrev 2009-07-24 17:32:06 följande:
    så gör jag med och sen försökr jag med den gamla klassikern "den här gamla trasan - har jag haft hur länge som helst"tråkigt att han inte går på den längre...utan ser direkt om det är nytt. och känner igen om det är ett dyrt eller billigt plagg...vad göra år det? tips?? ska försöka smuggla hem en lovely knit men jag kommer att få höra det direkt...och eftersom han vet priset så kommer han att gå på om det också. kan ju inte gärna säga att jag hittade den på gatan...
    Säg att du köpt den billigt på Tradera! :tummeupp
  • nick name
    Stargirl skrev 2009-07-25 10:19:17 följande:
    Jag har en 4 continent på mig idag. minmolly.bloggagratis.se/ bild finnes i bloggen. Jag känner mig inte gravid i den som jag gör i en make out dress Funderar faktiskt på att sälja den men nu när dte finns mängder med kopior på den känns det sådär
    Jag känner samma inför min make out-dress - jag vill sälja den för att jag ser gravid ut i den, men tvekar i och med kopiorna.

Dock såg jag hur man kan minska putmagen - man kan knyta ett brett band/scarf/bälte precis under bysten; som här:
    malenami.com/midsommar/
  • nick name

Okej mollyisters - i bilka butiker i GÖTEBORG kan jag hitta OM?
    Charlotte, Fiorucci....fler ? (som ligger centralt, jag har inte hela dan på mig )

• nick name

Sid & Sally har specialpris på t-shirts nu; fredag till söndag.
    De kostar 279:-

Skynda fynda!

• nick name
    Stargirl skrev 2009-08-01 10:24:22 följande:
    Hej hopp...NY blogg skapad idag....tröttnade på den gamla.minmolly.se/Hojta till om ngn knapp inte funkar lr liknande. Har bara lagt in ett test inlägg så länge. Hjälp en stackars nybörjare
    Ah, vad bra det blev med sjalen till! Jag ska införskaffa en också så att jag kan börja använda min klänning, som blivit hängandes just för att man ser så.... gravid ut i den!
  • nick name
    Stargirl skrev 2009-08-01 10:51:20 följande:
    Kan du inte kommentar detta i bloggen så jag vet att den funktionen funkar även utifrån *snälla*
    Done!
    Väntar på godkännande.
  • nick name

Jag frågar igen: Vilka säljer OM i Göteborg nuförti'n? (behöver ej vara rea)
    Charlotte, Fuirucco?

Funderar på att gå på Madonnakonserten i min Indydress, det kan man göra va?

• nick name
    One skrev 2009-08-05 21:09:37 följande:
    Nu har jag mailat ajabajakids ang min angelina dress. Kanske är jag petig men en klänning som kostar så pass mycket tycker jag inte ska få fula fållar a´la hm. Hoppas de svarar snabbt. Tänkte ringa dem imorgon em också. Det är ju inte så att det syns på håll men det syns när man sitter och jag tycker att ett dyrt plagg ska vara bra sytt. Punkt. Men jag kanske är ensam om det eller tycker ni att man kan vara lite extra petig när det gäller dyrare kläder?Hade det varit ett plagg från HM hade jag nog inte gjort ngt men nu förväntar jag mig mer.Känns som lite kvalitetskontrollbrist igen...
    Håller absolut med.

Jag köpte en Indy dress, och det vet ni ju att det inte är ett billigt plagg, och när jag packade upp den föll en mollydollar av. En bagatell förvisso, men betalar man 3000 för ett plagg vill man inte att det ska hända.

Jag mailade webbutiken där jag köpt den och de återbetalade 10% direkt till mig, det tycker jag var schysst! (Tintinstyle)
  • nick name

T88 tunic blev det här!
    Hoppas den är schysst i storlek, jag chansade på en etta, är en såndär knasig 1-2:a.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna