Odd Molly tråd för oss inbitna
Innerjoin: jag håller med, det är diskretare utan. Det är ju text bak på lovlier kniten med men den förvillas bort lite av allt det randiga!
Innerjoin: jag håller med, det är diskretare utan. Det är ju text bak på lovlier kniten med men den förvillas bort lite av allt det randiga!
hej alla,
min full emb lace dress i färgen chalk kom idag och den är ju alldeles ljuvlig. Passade perfekt, så då misstänker jag att min gröna jag beställt från Idyll kommer att vara för stor eftersom det är en 2:a, men tur att T finns.
Ser för övrig fram emot mitt paket från Idyll, beställde ju en crochet lovely knit i rose. Har en i chalk men jag använder den så mycket att jag tyckte jag förtjänade en till i en annan färg!
Är lite sugen på en makeout dress i blått eller rosa. Hur är de i storlekarna? Är de "normala", dvs om jag vanligen har en 1:a skall jag ha en 1:a eller är de så pass luftiga att man kan gå ner i storleken?
Nu ska jag leka askungen i min nya klänning!
pepparkakan: Idyll Interiör har en stl 2 kvar! Skynda fynda! Det har halva priset!
MinSeth: Jag har stl 0 i mina crochet lovely knit. Skulle väl kanske ha 1 i dem men jag tycker de är stora. Den första jag köpte var en 2:a men den var ju hur stor som helts och sedan bytte jag med en tjej så jag fick en 0 och hon min 2:a. Tror generellt att crochet lovelykniten är stora i storleken.
skrutteruttan: vilka fina fynd!
skrutteruttan: hur är tenfold kniten i storleken?
skutteruttan: vet du om de hade någon tenfold knit i chalk kvar stl 1??? möjligen stl 0.
Hej alla,
mina paket från Idyll kommer idag, fick meddelande från posten att jag kunde hämta dem kl 16. Sen har jag varit nere på stan och fyndat på Noa Noa, de har sänkt sina rea plagg ytterligar, så jag fyndade 4 linnen med spetskant nertill. De är perfekta att ha unre lovely kniten och de kortare tunikorna. Sedan httade jag en ljust lila wannabe fileds of lace linne/tunika. Lägger bilder i mitt bildgalleri ifall någon är nyfiken
Ikväll ska vi ut och äta och jag tänkte inviga min full emb lace dress som kom i går. Hoppas jag bara inte spiller på mig..
freemind: så snyggt!
SooJuicy: Finns ett i stl 0, grabba tag i ett till mig med,
så får du agerar lite kurir!!!