• elma

Odd Molly tråd för oss inbitna

Stargirl: jag kunde inte svara på din kommentar i min gästbok, var oinbjuden till dig;.). Mina linnen i galleriet är från Noa Noa, de har rea på dem nu 50% rabatt, så de kostade 225kr st nu!

• elma

Jag har varit o hämtat ut ett av mina paket från Idyll, det andra hade blivit felsorterat och kommer hit idag. Men i det jag fick fanns ett pointelle linne i turkost, en grön makeout dress och den gröna full emb lace dressen. Helt fantastiska!!!!

• elma

jojoa75: bubbles tunikan kommer från en äldre kollektion vilket gör att den inte är så lätt att få tag på i webshoppar, sök på tradera och blocket!

• elma

godmorgon tråden,
    jag är bara för velig, min gröna full emb lace dress är för stor, det är bara att inse, men jag kan inte bestämma mig för om jag ska lägga ut den på tradera eller om den skall få hänga fint i garderoben, "den kanske krymper" där....den är ju så fin och jag älskar färgerna.

Det gick en likadan på tradera förra veckan fast i stl 1 och min är stl2.....hur görni med plagg ni tycker är superfina men som inte riktigt passar i storleken???

• elma

En liten fråga. Ni som har en missingdress: Hur är den i storleken. Jag är helt platt (i princip) så utrymme för bysten är inget som krövs. I koftor och kör jag vanligen 1 men har 0 i crochet lovely kniten. I linnen har jag 0 och 1. Så frågan är vilken storlek skall jag jaga? En 1:a eller en 0:a????

• elma

sooJuicy: Fy va trist men livealoten! Du gjorde helt rätt att skiva mailet, man skall ju inte betala för felaktiga varor. och vad roligt att du hittade en lace, avis blir jag...

• elma

Mabimao: Jag vet ju att du har en missingdress. Är den "normal" i storleken eller?

• elma

för mig som är en riktig plattis funkar x-stitchen. Kan till och med ha stl0 i den.

• elma

ajabaja har 50% på sommar kollekitonen nu och jag la en beställning på en hit & run i blått stl 1. Jippie!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna