• Morty

Odd Molly tråd för oss inbitna

Skrutteruttan skrev 2009-07-23 21:17:56 följande:
    Åh man önskar ju att man vore miljonär!!!Har haft astråkigt hela dagen och verkligen dammsugit alla webbutiker...Hittade en lovely knit i cherry som kommer till hösten...någon mer som är sugen på den? deepfling.com/oddmolly/?filter=all&cat=&produ...
    Gudars va fin den var!! Den är i ull va? Jag är så känslig för sticksiga grejjer.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Skrutteruttan skrev 2009-07-23 21:47:48 följande:
    Hmm, ja 100 % ull står det...vi har svinkallt på jobbet så den kommer att passa utmärkt! Är det någon som vet om svenska web-butiker skall ta in den? Hur vet man sånt förresten?
    Ja, jag är ju frusen av mig så den hade varit perfekt för mig. Men då måste jag ha något under så jag är säker på att den inte kliar på mig.
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Jag köpte ju en Granmas coat i storlek 2 som var mega stor. Provade en röd i storlek 1 igår och den var som ett korvskinn på mig. Gick ju inte alls att få på sig. Skiljer det sig så eller har jag fått tag på en 'konstig' 2:a? Den röda var annar urläcker. Synd bara att det fanns en massa i storlek 0 och en 1:a som var förliten. Är nog inte meningen att jag ska ha någon Grandmas coat.... {#lang_emotions_cry}

Plutten & Pluttan
  • Morty
    Peak skrev 2009-07-28 16:55:35 följande:
    åh vart finns de i strl 1? Färg? Fick hem min lovlier knit som Mathilde skickade till mig Love it! Bubbles-tunikan tycker jag känns stor! Tog ju strl 1 på den.... Ingen som vet vilka OM-plagg som säljs i Kosta?
    Det var hos Borgeby Kids&Friends och det var en röd 1:a. Ingen rea tyvärr.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Skrutteruttan skrev 2009-07-28 18:56:39 följande:
    Hej på er Idag har jag varit på Smultrongården på förhandsrea...fick 30 % rabatt på allt utom nyheterna förstås...Inköpen finns i bildtråden *nöjd*. Väntar på min leverans från Tyskland *spännande*.
    Massa härlig shopping! {#lang_emotions_flower}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Bina skrev 2009-07-29 12:54:37 följande:
    Åh jag förstår känslan - jag är baskemig (sjukt, jag vet) deppig över att alla lyckas göra finfina kap medan jag bara står brevid och misslyckas.
    Tycker alla hittar en massa och till fynd priser! Men icke jag. Allt jag är intresserad av verkar gå högt på tradera eller så finns inte min storlek. Varför ska alla ha MIN storlek lixom!!

Fy vad irriterande sylt att du inte fick tag på din efterlängtade kjol.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Stargirl skrev 2009-07-30 14:15:38 följande:
    Nu finns bild på jackan...
    Vilken underbar jacka! Hoppas då det kommer något liknande nu i höst som någon fått info om i så fall är risken stor att en sådan får flytta hem här. {#lang_emotions_dreamer}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    jojoa75 skrev 2009-07-30 16:01:12 följande:
    mm jag har förstått det, tänkte kanske om nån hade kvar nån liten liten liten bara till mig Får göra det.. Köpte en nyss på Tradera, visade sig att säljaren skrivit att det var bubbles tunikan, men det var blusen... surt!Men men den får väl finna ett nytt hem, så får jag fortsätta hålla koll..Nån som vet var duntoffla fick tag i sin?
    Har för mig att det var här.
    http://www.shirtstory.eu/product_info.php/info/p895_Odd-Molly-Bubbles-Blouse-white-653.html
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna