Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Milliemolly skrev 2009-08-14 20:23:52 följande:
    hur ser denut i blå/vitt? är det den som bambi provade................ jag trodde isåfall att denhette chalk????
    Den heter Chalk. Det är bara jag som inte har ngn koll
    Skrutteruttan skrev 2009-08-14 20:26:54 följande:
    Tack rara du ...Jag har dragit mig lite för att använda den, men idag kändes den helrätt och jag fick komplimanger *glad*
    Kul! Jag hade på min pleated skirt, lovely knit och mina calou-skor häromdagen och fick kommentarar från VD:n bland annat (manlig)
    jompa skrev 2009-08-14 20:28:38 följande:
    Dunnis, vi måste gå dit nån gång och prova prova prova, så man vet vad man passar i, vill ju inte köpa fel med så pass dyra plagg
    Absolut! Jag är på. Det är mkt lättare att prova.
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-08-14 21:37:21 följande:
    Snälla snälla snälla.. Ngns som sett nr 17 - Check me tunic i chalk strlk 4 ngnstans?? det är min favorit o jag hittar den ingenstans!! (Ingen annons så klart...)
    Tyvärr bara i fysiska butiken. Men NÅGON måste ju ta in den? Den är sååå skön!
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2009-08-14 21:47:16 följande:
    Alla jackor, när kommer de in? Har de kommit till OM butiken?
     Nu kollade jag inte direkt efter dem men allt nytt hängde nere och jag tror inte det var jackor där.{#lang_emotions_undecided}
  • Duntoffla
    One skrev 2009-08-14 22:14:43 följande:
    Alltså nu blir jag lite arg! T88 dress ser ju självklart ut att ha ett skärp som "hör till" när man köper den, den är ju också ganska dyr- 2999kr,...men enligt Ajabaja så "följer inte skärpet med"!!! Skärpet är ju halva klänningen!! Skärp har ju också kommit och de är faktiskt samma som visas med klänningarna men... skärpet kostar 1299kr!!! (Hutlöst tycker jag faktiskt) På klänningens ärmar ser man mönstret från skärpen och på alla 3 bilderna på de olika färgerna på klänningarna så har de visat med skärp! Är inte det lite falsk marknadsföring? Typ bilden och texten visar inte/förklarar inte vad det är som säljs exakt... Alltså jag fattar ju att inte spoiler underdress ingår när jag ser produktbilder, det står ju t.ex. vad plagget heter typ då t.ex. lovely knit. Men på prod.bilden från OM så står det T88 dress. Hur ska jag då fatta att skärpet inte ingår till klänningen när det särskilt ser ut att supermatcha med bandet på ärmarna!! Mycket dåligt tycker jag!! Det är ju som om skärpet på en jacka inte ingår utan det får man köpa till...
    Jag skulle också trott att det ingick. Det är som du säger samma slags mönster och färger.
    isako skrev 2009-08-14 22:21:41 följande:
    Nääää! Blir ju tokig! Vill HA en sådan! *snyft* Här i Jönköping finns det en affär som tar in OddMOlly o hon som gör inköpen är nog hög som ett hus för hon tar in det mest knasiga plaggen de har!
    vad synd! Du får säga till om du inte hittar den på nätet snart. Jag är ju i stan varje dag och kan nog pipa förbi butiken någon gång framöver.
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-15 00:35:27 följande:
    Duntoffla: Svar från bildtråd. Jag har ju haft den tunikan men jag minns ej heller men var det inte dollar tunc? Eller är det för enkelt?
    Det skulle kunna vara så. Jag får googla och leta vidare. Och bestämma mig för om den sitter bra på mig eller inte
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2009-08-15 10:32:04 följande:
    Nån som har bild med Lovefirst tunic på sig?
    Hade jag haft ngn som kunde fota mig hade jag kunnat ordna det. Sambon jobbar.  Men någon här måste ju ha?
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2009-08-15 10:56:40 följande:
    Självutlösar? Anars så brukar det ta nån sekend från man klickat tills det knäpper av bilden, så om man ställer kameran på en byrå ex. böjer sig fram o klickar o blixtsnabbt tbax i en pose så  hinner man
    Vi har ett stativ men jag har aldrig orkat mecka med det Gillar inte bilder på mig själv.

Har ingen bra byrå heller
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna