Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Kajsan skrev 2009-08-07 11:10:46 följande:
    Superviktig fråga! Bröllop i morrn, jag ska ha Berry dress i powder , mörkbruna höga sandaletter, mörkbrun spetssjal . Vilken väska? Antingen denna : www.nuknuk.se/ ( fransväska mörkbrun med rosett ( buldtjafset på axelremmen ska tas bort) Eller denna: www.tradera.com/vintage-retro-AKTA-Rotting-Ne...
    SÄger också fransväskan
    Sylt skrev 2009-08-07 10:29:47 följande:
    Jag hade satsat på 3:an. "Strl: 4, smal byxmodell, midjemått: 97 cm, innerbenslängd: 93 cm" (mörka, mått fr Tradera). Vet inte om de ljusa är större? Vad jag fasar för är att de är för låga i midjan, fram är det ju helt ok men bak.... Väljer man en för liten strl blir detta problem bara värre... Gör jag det lättare för dig *asg* Nu skall vi sticka till beachen!
    Ja, nu blev det lätt som en plätt
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 13:22:57 följande:
    Massa reashopping för mig idag! Hurra! Till 50%: Comma top Pink, Private embr i chalk, Makeout dress i green (gul) Ville helst ha en blå men kan inte få allt   väntar på svar ang en annan goding också till 70% Vad segt det är med nyheterna. De kommer ju aaaaaaaaaaaaaaaaldrig
    Vad har du shoppat?
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 13:53:14 följande:
    Du menar godingen............? Ja, det säger jag om jag får den Förresten, vet någon om det finns något kul på RUS eller Kålle & Ada nu?
    Jag såg nämligen också något till 70 % på en sida

Du får återkomma sen då
  • Duntoffla
    pumbalumba skrev 2009-08-07 14:17:04 följande:
    Men vart ska det bli 70%? Är det någon som ska till Lysekil så kan ni väl poppa in där och se om det börjat med rean?
    freemind skrev 2009-08-07 14:19:18 följande:
    Här är det 50% och 70% rea! ninabshop.blogspot.com/2009/07/odd-molly-vars...
    Ah, det var precis där jag såg den. Synd med så dyr frakt. Jag väntar mailsvar därifrån och vill någon mer ha ett enstaka plagg så samfraktar jag gärna
  • Duntoffla
    annatje77 skrev 2009-08-07 15:00:27 följande:
    Hej på er ;) Är det någon av er som vet var man kan hitta en GRÅ bubbles tunic, den längre varianten i storlek 2? Så vacker med sitt orange broderi... Åhhh, även klänningen med korslagda band vad den nu heter är ju underbar......
    Har bara sett den på T tyvärr men återkommer om jag springer på den
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 14:20:12 följande:
    Såklart ska vi dela med oss. Jag väntade bara på mailsvar om jag skulle få min Berry dress. Jag fick den (bokat alltså) och den kostade EUR 115 hos Nina B, i powder stl 3. Någon 2:a verkade ej finnas. Jag frågade ej om andra stl. Ville så gärna ha Berry dressen som jag inte tyckt mig ha råd med tidigare. Dessutom är frakten rätt dyr och jag väntar på andra varor som ej skickats så det var bra att få med denna goding. Jag är ju rätt ny här och vet inte hur ni brukar göra. Jag bor ju på internet och letar överallt och shoppar, säljer själv en del på T och blocket och håller på. Jag är ledsen om jag bröt mot några regler som inte direkt ville basunera ut det när jag endast mailat och frågat om Berryn. Skulle jag gjort annorlunda? Vill ju inte börja min tid  gruppen med att bli illa omtyckt..................
    Nej det tycker jag inte. Väntar man svar vet man ju inte om man fått den. Sen blir man ju så klart nyfiken

Hur som helst är du supersnygg i livealoten i BT!
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2009-08-07 16:38:06 följande:
    Dun --> Jag har inboxat dig!!!
    Och jag dig!

En liten undran...skulle kan inte kunna göra ett slags "nätverk"/sida där vi kan byta/efterlysa och sälja kläder? Jag vet att Bambi har någon variant i sin blogg men jag var förut med i en Bugaboo-variant på en sån sida. SKönt att ha ett ställe där man lätt kan sälja om man inte vill sälja på T/Blocket samt efterlysa saker man letar efter.

Vad tror/tycker ni? Hur gör man i så fall? *IT-rookien*
  • Duntoffla
    Ugglan71 skrev 2009-08-07 17:04:38 följande:
    Tror ni att jag kunde avhålla mig från att shoppa OM idag när jag var inne i stan? ? Fasiken vilket beroende det är. Fick oxå reda på att fall 09 släpps nästa vecka på torsdag/fredag....
    Vad shoppade du?
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 20:07:27 följande:
    Tack så mycket! Jag antog att de flesta här  tråden skulle förstå eftersom stället fråga precis nämnts  tråden och att jag vet ju hur jag själv har hållt på  flera år med mitt sökande, köp och sälj så jag tänkte att jag var bland likasinnade. Jag ville inte att det skulle stå till öppet beskådande bara på hela internet. Jag har tidigare letat efter en OM-tråd och vi var några som försökte oss på att starta en en gång  tiden men intresset var då inte så stort. Jag blev jätteglad när jag fick syn på denna. Äntligen känner jag mig inte helt galen som vissa av mina vänner tycker Vet inte hur många gånger jag fått höra att jag borde handla mer på H&M. Jag handlar ju faktiskt där ibland. Jag har också en tendens att babbla för mycket när jag skriver bla bla bla bla
    Haha...det är du inte ensam om. ÄR rätt duktig på noveller jag med
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna