• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Duntoffla
    Milliemolly skrev 2009-07-22 13:21:29 följande:
    Ett litet billigt tips: (så det blir mer pengar till höstkollektionen) HM har ett basic vitt (finns fler färger) baslinne med liten spetskant vid halslinning och på banden som passar så bra under Mollys urringade kläder..............! Fynda det för 79,50 kr! Är ju bra när alla pointelle ligger i tvätten
    Köpte ett liknande igår fast med en liten rosett framtill på halslinningen (det du pratar om fanns nämligen inte kvar i min storlek) men det jag köpte är samma sköna material och finns även i puderrosa (på underklädesavdelningen)

bra med fynd ibland!
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-22 13:39:17 följande:
    Köpte ett liknande igår fast med en liten rosett framtill på halslinningen (det du pratar om fanns nämligen inte kvar i min storlek) men det jag köpte är samma sköna material och finns även i puderrosa (på underklädesavdelningen)bra med fynd ibland!
    Shit, de fanns inte kvar i min storlek!!! Men de såg ju riktigt bra ut live (om man bortser från pensionärsmidjan).

Såg linnet oxå men fanns inte i min strl på denna osorterade HM.
  • Bina
    Ett litet billigt tips: (så det blir mer pengar till höstkollektionen) HM har ett basic vitt (finns fler färger) baslinne med liten spetskant vid halslinning och på banden som passar så bra under Mollys urringade kläder..............! Fynda det för 79,50 kr! Är ju bra när alla pointelle ligger i tvätten
    låter intressant.. det var inte så att du hittade nån bascardigan i lila också?
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-22 13:46:01 följande:
    Tycker du kom på bra förslag själv
    asch då.. tycker du? de där på bilderna är ju nya och inte beggade... dessutom VAR hitta liksom..
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-22 13:51:44 följande:
    asch då.. tycker du? de där på bilderna är ju nya och inte beggade... dessutom VAR hitta liksom..
    Yarnbard finns på Wink för halva priset 3 och 4 (iaf förra veckan)
  • Mabimao
    Bina skrev 2009-07-22 13:44:43 följande:
    låter intressant.. det var inte så att du hittade nån bascardigan i lila också?
    basic 249 kr Lindex
    www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx
    Billigt, men hur den ser ut i verkligehetn har jag ingen aning om....
  • Stargirl
    Ett litet billigt tips: (så det blir mer pengar till höstkollektionen)HM har ett basic vitt (finns fler färger) baslinne med liten spetskant vid halslinning och på banden som passar så bra under Mollys urringade kläder..............!Fynda det för 79,50 kr! Är ju bra när alla pointelle ligger i tvätten
    Smart...ska genast kika på när jag har vägarna förbi HM.
  • Duntoffla
    Bina skrev 2009-07-22 13:43:49 följande:
    Åh jag måste ha en lila kofta till min Temptation tank.. någon som har förslag? everydaymolly.blogspot.com/2009/07/har-du-nag...
    jag tycker den mörklila V-neck cardigan om det ska vara OM.

Annars finns en basic ljunglila cardigan på HM´s hemsida

shop.hm.com/se/shoppingwindow&shoptype=S
    Puffig Pingla skrev 2009-07-22 13:44:29 följande:
    Shit, de fanns inte kvar i min storlek!!! Men de såg ju riktigt bra ut live (om man bortser från pensionärsmidjan). Såg linnet oxå men fanns inte i min strl på denna osorterade HM.
    Vad synd! vilken storlek ska du ha? Det fanns L på H&M i Sickla.

Haha...visst är midjan snygg? Men jag kommer ändå aldrig visa häcken i så tighta kläder så det gör inte så mycket.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna