• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Kajsan

Jag ska verligen hålla mig denna höst, tror det blir en kappa förutom makeout blouse.
    Kanske nåt annat om jag känner mig rik i höst

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2009-08-15 22:22:00 följande:
    Jag ska verligen hålla mig denna höst, tror det blir en kappa förutom makeout blouse. Kanske nåt annat om jag känner mig rik i höst
    Apropå rik , brukar OM vara med på Ajabajas kalender?
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2009-08-15 22:24:28 följande:
    Apropå rik , brukar OM vara med på Ajabajas kalender?
    Brukar AjaBaja ha kalender? {#lang_emotions_undecided}
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-08-15 22:20:26 följande:
    Aha. jag ska kika där. Jag har lite saker jag eventuellt är sugen på. Man måste nog se en del IRL 100 g frill l/s almost black T88 frill blouse T88 dress grå Glazing check skirt Pointell me dress (kanske) Light cotton emb dark blue Cotton Twill skirt brun (såg bättre ut IRL) Sen finns det lite annat som jag nog behöver kolla närmre på. SYnd att alla cardigans har ull och akryl. Allt sticks på mig
    Vilken härlig lista. Ja där är en del jag skulle vilja köpa men jag måste nog prova först för jag har ingenaning om vilka storlekar jag ska ha m m.

T88 tunic i grått är intressant samt den där frilled (kommer inte ihåg fullständiga namnet och kan inte hitta den nu) i Cherry. Har för mig att jag såg den någonstans men nu står det still i huvudet....

Ja, cardigans tror jag att jag väntar med tills våren då det är bomull. Men vi får se, den där cherry är jag väldigt förtjust i...märks att jag gillar den färgen va?
    Plutten & Pluttan
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-08-15 22:31:21 följande:
    Vilken härlig lista. Ja där är en del jag skulle vilja köpa men jag måste nog prova först för jag har ingenaning om vilka storlekar jag ska ha m m. T88 tunic i grått är intressant samt den där frilled (kommer inte ihåg fullständiga namnet och kan inte hitta den nu) i Cherry. Har för mig att jag såg den någonstans men nu står det still i huvudet.... Ja, cardigans tror jag att jag väntar med tills våren då det är bomull. Men vi får se, den där cherry är jag väldigt förtjust i...märks att jag gillar den färgen va?
    Ja, listan är härlig och ouppnåelig om jag inte byter jobb eller vinner på Lotto

men önska kan man alltid. Fyller ju år om inte alltför länge.

har du ngn bild på just Cherry? Kan inte helt se färgen framför mig annat att den troligen är körsbärsfärgad. men vilken nyans?
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-08-15 22:33:17 följande:
    Ja, listan är härlig och ouppnåelig om jag inte byter jobb eller vinner på Lotto men önska kan man alltid. Fyller ju år om inte alltför länge. har du ngn bild på just Cherry? Kan inte helt se färgen framför mig annat att den troligen är körsbärsfärgad. men vilken nyans?
    oddmolly.com/collections/fall09&page=9

oddmolly.com/collections/fall09&page=11

Ja, man skulle haft obegränsad tillgång till  monetas.
    Plutten & Pluttan
  • MinSeth
    Är det någon som har koll på vad Suede tassel bag och Suede bow wallet kommer att kosta?
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-08-15 22:37:57 följande:
    äsch, de funkade ju sådär... men längst ner har du lovely knit i Cherry iaf på första länken t ex.
    Snygg!
    MinSeth skrev 2009-08-15 22:43:36 följande:
    Är det någon som har koll på vad Suede tassel bag och Suede bow wallet kommer att kosta?
    Tyvärr ingen aning. har inte sett den i ngn butik än.
  • Frusna flickan
    Sandra G skrev 2009-08-15 21:40:01 följande:
    Tack för ditt svar. Hur är de här undeklänningarna eller långa linnena från Odd Molly att ha under?Frusna flickan skrev 2009-08-15 18:42:05 följande:
    Det beror på vad du har för smak. jag tycker att 327:an är såpass lång ändå att jag inte har något lnne som sticker ut. Har bara ett vanligt enfärgat lindex-linne under men det finns säkert de som har massa fint under.
  • Tuffelisa

Har ni sett denna i någon affär: "cotton twill str shape skirt" kjolen som har en spetskant under och finns i blått, brunt och rosa? Skulle så gärna vilja veta vad den kommer att kosta.

• Duntoffla
    Tuffelisa skrev 2009-08-15 23:03:13 följande:
    Har ni sett denna i någon affär: "cotton twill str shape skirt" kjolen som har en spetskant under och finns i blått, brunt och rosa? Skulle så gärna vilja veta vad den kommer att kosta.
    Jag provade den i OM-butiken men minns såklart inte vad den kostade...
  • Hanna0987

Hej

Slänger in en liten efterlysning här. Jag skulle vilja köpa en lovely knit i ull, gärna olivgrön eller mörkgrön i stl 0. Någon som har en sådan?

• mormor 1965

Någon annan än jag som tycker Odd molly rib trikå topparna har usel kvalité? Har flera stycken, både toppar och långärmade och de håller inte alls formen, samt slits ut och blir tunna så det blir hål.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna