Jag har ju varit där tusen gånger, varför har jag inte köpt den där?!Det var när jag såg den i din blogg (under den gröna lovely kniten) jag insåg att jag måste ha den!!!Såååå fin!Tack!
Dra in på Biblioteksgatan då. Där har de både koftan och fields of Lace (dock en mindre sen den lokala shopaholic-pinglan drog förbi).
oj oj oj vad man känner sig off när man inte sitter här och kollar. nåt roligt som hänt? PPP-har du kollat nåt mer på min idé?
Klart jag gjort. Men jag är inte riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiktigt klar. Du håller dig ju ialla fall i utomlandet kräkland. Och nej, jag är inte ett dugg avundsjuk.
Sandra G skrev 2009-07-13 17:39:07 följande: Jag såg lila Grandmas coat på NK, lila, i de större storlekarna kvar (tror det fanns både 3 och 4) och det var 30%. De låg så fint vikta på ett bord!
När/om NK ökar ut rean till 50% så är jag lite sugen på att köpa Grandmas i lila oxå.
Ja det är ingen dum ide´, ska höra med en kemtvätt om de tror de kan få bort dem. Bara rädd fläckarna sitter som sten nu när jag mixtrad o tvättat den så mkt.
Galltvål är ju grymt på märkliga fläckar. Men det är som du säger, om du mixtrat mycket med den är det nog bara kemtvätt kvar som alternativ.
PPP - Jo tyvärr är nog det bara är kemtvätt som kan rädda den nu.. Förlåt jag tjatar om denna, men inte har den släppts nu i Pre Fall va? Säljaren skriver lev slutet av juli, släpper de nytt då??www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Hostnytt--09-Powder-tunika-blus-3-au ktion_95444272 Är det denna en del här pratat om innan, som alla vill ha? It's sooo me!!
Den verkar komma i andra omgången. Deepfling.com har den oxå på sin sida men det står att det är leverans senare.