• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Ni har väl höjt er hemförsäkring?

• Bina

Men NEEEEJ Siabellon och jag som tänkte på dig och hoppades att du skulle ta hem den *gråta*

*Krya på dig*

• Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-02 20:12:46 följande:
    Vem var det som var på jakt efter en Tenfold Knit Jacket 4 i grönt? www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Lovely-knit-jacket-green-st-4-xl-auk
    tion_93160754
    Jag passar mig och ställer mig frågan - varför är det tio dagars leveranstid? Från vilket land kommer den jackan? Jag säger inte att det är en kopia men det känns märkligt?
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-02 22:42:48 följande:
    Bina: Nu blev jag ännu mer misstänksam... Missade den infon, varför skulle det ta tio dagar?
    Det står ej varför.

"Helt ny från Odd molly i st 4 eller 44/46...grön med beige..frakt 66kr lev 10 dagar "
  • Bina

och den andra står det såhär:

"hELT NY ODD MOLLY LOVELY KNIT JACKET GRÖN ST 4 frakt 66kr lev 7dagar"

känns knepigt?

• Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-03 07:34:21 följande:
    Om någon springer förbi OM-butiken i Stockholm hade det varit supersnällt om ni kunde höra om Grandmas coat i lila strl 3 kommit in. Fanns inte när jag var där i april, men jag kan inte släppa tanken på den...
    Ring
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-02 23:01:41 följande:
    Halli hallå, Jag fick mina kläder från Country-Dreams idag (beställde i torsdags). Inga konstigheter; inplastade i orginalpåse, tags ok, OM-doft. Tror bara hon har haft för mycket att göra när hon har haft rea. Verkar som hon kör företaget helt själv.
    Härligt!
  • Bina
    Bambiblogg skrev 2009-06-04 22:36:36 följande:
    Åh, det är klart! Är inne på bambis blogg varje dag!!! //Jenn
    Me too
  • Bina

Powerpuffpingla... jag hade en sån i varukorgen igårkväll men kunde inte bestämma mig om jag behöver den eller ej ... vilken färg har du på livealoten?

Persilja.. i OM-butiken är de väldigt vänliga, slå en signal dit så får du hjälp. Testa även Matilde

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna