• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Pokergirl skrev 2009-06-07 21:34:27 följande:
    Bina: Jag har också en ny #327 och den är verkligen jättetun. Har använt den en hel del och tvättat den men inte sett några noppor ännu.
    Färg?
  • Bina

Siabellon.. det märkliga är ju att "din" säljare säljer väldigt blandat ur kollektionen..

• Bina
    Sommarbebben skrev 2009-06-07 21:27:31 följande:
    Tingeling i tråden! Parkerar mig här - gammalt OM fan som man är. Hade spaning på denna på T - men shit vad dyr den blev! www.tradera.com/Odd-Molly-mycket-sallsynt-ski... Inte min auktion - tyvärr inte min jacka heller. Såg dock denna trevlig text kring kopior, har mailat lite kring säjaren, och det var ok att kopiera texten och använda vid egna beg annonser av äkta Mollysar. Hon hade själv gjort så, berättade hon. En tanke bara, men om alla vi som har äkta vara börjar varna mindre inbitna Mollyiser så kanske uppmärksamheten höjs kring kopierna? www.tradera.com/Odd-Molly-klanning-2-modell-6... Inte min annons - men ev min blivande klänning??? Mina favorit alla kategorier är "plattan" tunikan - men kommer inte ihåg vad den heter, typ X-stich eller dyligt?
    OMG vilket pris!
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-07 21:59:42 följande:
    Almost black.
    Hmmm ... det är Almost black jag har också.. knepigt. (men jag vet ju att det är ett original jag har så det är inte kopia-noppor)
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-07 22:02:50 följande:
    jo, det är ju där det liksom skiter sig om man så säger. Fast jag menar inte att jag hoppas att det är en kopia - tvärtom, jag älskar att göra fynd! har iaf skickat tröjan till Omskontor efter mailkontakt och de ska kolla den o höra av sig.
    Åh härligt att de ville engagera sig! *glad*
  • Bina
    Sommarbebben skrev 2009-06-07 22:12:55 följande:
    www.tradera.com/Odd-molly-tunika-klanning-stl... Det var typ den här modellen som är min favorit alla kategorier!!! Inte min annons - och inte min tunika heller! (Men min favvis modell!)
    Jag har en såndära men marinblå.. och jag är inte helt säker på att jag trivs med den även om jag tycker den är ursnygg. Knasigt det kan vara!
  • Bina
    Sommarbebben skrev 2009-06-07 22:15:48 följande:
    Den här var nog bland det snyggaste jag sett på länge! www.tradera.com/Odd-Molly-ljuvlig-klanning-st... Synd det var helt fel strl för mig! Usch - nu får jag sluta mailbomba tråden - förlåt! ....Eller inte....
    Sluta aldrig spamma OddMolly-tråden.. det är trevligt att vi fått lite snurr och har hittat varandra
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-07 22:17:31 följande:
    *garvar* Den har man ju varit med om. Plågat sig i ull en hel dag på jobbet bara för att man ska se så piffig ut. Men vad katten - du var ju förmodligen grymt snygg
    Skall man vara fin får man lida pin nejdå.. men är den så hemsk säger ni? Jag kan känna av ullen men inte så att jag döör av klåda.
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-07 22:13:17 följande:
    Märkligt! Min är också garanterat äkta, köpt i butik här i stan. Kanske jag inte använt min tillräckligt flitigt.
    Det är väl jag som är för tjock som lurvar upp bomullen så den kan noppa sig. (ja jag är kanske petig när jag hittat 5-10 noppor)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna