Odd Molly tråd för oss inbitna
Har varit i min lokala OM-shop idag. Nu är det även ½ priset på allt från sommaren och ev. tidigare. De hade hit & run rosa och blå, en liknanade tunika som är benvit med spets upptill och har röda broderier nertill samt avslutas med en vinröd spteskant. Lite lik hit & run faktiskt (lägger en bild i mitt album). Det fanns också rosa velour-tunikor med vita fjärilen. De skickar om det är någon som är intresserad. Jag frågade. Sedan finns det en fin top från tidigare kollektion, flow feathers. Den är i rutig flanell med bred elastisk spets i mörklila upptill och på ärmarna. Det finns EN strl 3 på 70% rabatt. Ord. pris 1199:-. Jag försöker lägga upp en bild från min mobil i mitt album sedan. Butiken heter Sivi shop (Gävle).
Jag slog till på en vit/blå hit & run dress. jag hade OM jeanskjolen på mig och det blev riktigt snyggt att ha den under så den understa volangen sticker fram. Kan lägga en bild på det också senare. Så nu har jag en till kombo inför Ålands-resan. Just ja, ett vitt pointelle-linne slnak med också. jag har endast ett från den äldre kollektionen och det är liksom randat och har blivit stort så detta blir perfekt. Från och med nu ska jag ge mig själv shopping-förbud på OM ett tag. Undrar om det funkar? Jag tummade med maken, men han tyckte mina fynd var helt OK. Han verkar förstå sin fru som tur är.