Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Hemma och kär!!! Min chocolate full emb smock dress är såååååååååååååååååå fin. Och min almost blac livealot. JIPPYSKIPPY!!!! {#lang_emotions_sunny}

Det är då själva f-n att kameran är borta.

Var förbi Mathilde och bytte min FoL till en storlek mindre. Vilken skillnad det blev. 15kg lättare när den satt ordentligt. Tyvärr var taggarna borta men det får man väl ta när man fick byta trots rea.

Å sen bidde det ett par röda tollor på vägen hem. Inte Hasbeens den här gången utan Scoretts kopior på peeptoe high. Plånboken tackar mig nog för det

• Puffig Pingla
    Skrutteruttan skrev 2009-07-14 18:26:44 följande:
    Jag vågade inte dra upp dragkedjan när klänningen var på, min man lirkade och lirkade men till slut bestämde jag mig för att inte använda den...drar hela klänningen över huvudet istället...Idag kom mina kläder från tintinstyle..bilder i bildtråden...Vad tycker ni?
    Men geeeeeeeeeeeeeeee!!!! Så snygg du blev i dem....
    Helt rätt färg på Taradiddlen. Och lovlier kniten blev jättefin oxå.

Jag kommer aldrig bli en Taradiddle-girl. Är för muskulös *öhum* eller nåt .
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-14 21:20:53 följande:
    Attans då! Du som verkar proffs på Hasbeens...hur är de i storlekarna? Om man som jag är bigfoot och har 39/40, vad bör man då ha? Funkar de på lite deformerade breda fötter?
    Jag har ankfötter i strl 40/41 och har 41 i mina peeptoes och de är perfekta.
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-14 21:33:39 följande:
    Ok, så då bör jag ta 40 med andra ord. Eller kanske tom 41 när jag tänker efter. Mina fötter har liksom ökat lite
    Näe, inte 41, de töjer sig. Mina kändes lite för små i fram när jag köpte dem men efter en timme med strumpor sitter de som en smäck.
  • Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-07-14 22:01:07 följande:
    Höstnyhet på tv just nu!#58 A-one Silk Strap Dress in RoyalViktoriastipendiaten :)
    Ja, visst var det så? Jag såg att det var en OM men lyckades inte klura ut vilken. Grymt snygg på Helena Jonsson.
  • Puffig Pingla

Fields of Lace på idag

3:an blev så mycket bättre på mig än 4:an. Hade de haft en 2:a skulle jag provat den oxå. Det är nog bra att ta en storlek mindre av den då den lätt lägger på 15 pannor.

Jag har en tunn underklänning på så att inte "resårdelarna" hakar upp sig på jeansen.

• Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-15 10:43:27 följande:
    Puh, hur kan du ha jeans på dig i denna värme? *smälter bort*
    Värme? Sitter och fryser på jobbet. Luftkontidioneringen jobbar sig blå här. Har tom stor scarf på mig.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna