• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • freemind
    MinSeth skrev 2009-07-30 20:15:20 följande:
    Jag behöver lite hjälp! Ni som beställt från Shirtstory, hur betalade ni kalaset?Alternativen : Telecash Kreditkarte och Vorkasse finns att välja.... min tyska är inte lysande.
    Välj Telecash kreditkarte, du kan då betala med amec, visa eller mastercard.
  • freemind
    freemind skrev 2009-07-30 20:30:32 följande:
    Välj Telecash kreditkarte, du kan då betala med amec, visa eller mastercard.
    AMEX... ska det vara såklart
  • Mamma2001
    SooJuicy skrev 2009-07-30 20:21:19 följande:
    Ja, ja har flera från hm, bla gråa och offwhite i ull med jättefint mönster ...lite OM över dem, men gått hål i som alla mina ullstrumpor gör, därför lite skeptisk till att slänga ut så mycket på orginalen Varför har inte ON snygga benvärmare istället, som handledsvärmarna? skulle va mer praktiskt.
    Jag använde mina ullstrumpor från Odd Molly flitigt i höstas och vinter (var jätteorolig jag med att dom skulle gå sönder som alla andra) men dom höll och är lika fina som när jag köpte dom!
  • Mamma2001
    SooJuicy skrev 2009-07-30 20:30:12 följande:
    Haha, så kan man göra ju För att inte slita dem (orginalen) i stövlar kan man ju kanske dra ett par låga sockor utanpå som får ta det mesta av slitaget  
    Stargirl skrev 2009-07-30 20:24:18 följande:
    Jag har flera i bomull men de ser stickade ut. Jag kommer att köpa OM sockorna men de ska inte användas till vardags. Bara vid kundbesök hos kunder som uppskattar orginalen de andra får klara sig med de falska hehehe.
    HAHA vilket tips
    Jag har dock slitit på mina Odd Molly strumpor... inte använt dom just vid "finare" tillfällen -fniss utan haft dom hemma som mys strumpor, när jag åkt och handlat, jobbat etc.. Med andra ord - jämt!
  • Sara Mia

Sara Mia skrev 2009-07-30 15:47:34 följande:

Fick min biarritz summer top i white från Idyll interiör idag. den är verkligen söt som socker. Jag tycker "stuket" på den påminner lite om FoL fast i blusmodell. Det känns som om blir bra till mig som är kort (160 cm). jag ska kombinera den med ett par ljusa jeans och ta ett kort lite senare idag. Sedan kom ett par extra Molly-dollars från OM-kontoret. Så nu blir min Hit & run komplett. Jag satte mig och sydde fast alla andra lite extra igår kväll för säkerhets skull. det får jag mog göra på min Biarritz blus också tror jag. Nu vill jag inte tappa fler.
    Nu har jag lagt upp ett par bilder i mitt bildgalleri. Ett med lovely knit till. Ja, jag är en notorisk koftmänniska, jag vet...
  • Mabimao

Jag har kollat ett tag efter Barnyard dress och inte har den funnits nån stans. (vad jag sett) och nu.....jag nu dyker det upp en eller ett par varje dag på T. Bör man börja undra? Men tanke på att det är ett sånt signatur plagg?

• malinoski
    Mabimao skrev 2009-07-30 23:13:11 följande:
    Jag har kollat ett tag efter Barnyard dress och inte har den funnits nån stans. (vad jag sett) och nu.....jag nu dyker det upp en eller ett par varje dag på T. Bör man börja undra? Men tanke på att det är ett sånt signatur plagg?
    Tror inte att du ska oroa dig. Ofta lägger många ut plagg som de har sett börjat gå för mycket på Tradera, så då kommer det helt plötsligt ut fler likadana.

Vet att jag själv har kommit på att jag borde sälja något plagg som inte kommer till användning men som man ser ger bra betalt på tradera.

Min egen Barnyard håller jag dock hårt i ett tag till, älskar den! :)

För inte så länge sedan så såldes Barnyards via Campadre för riktigt bra pris, så det kanske är sådana som säljs vidare nu också.
  • Mabimao
    malinoski skrev 2009-07-30 23:21:16 följande:
    Tror inte att du ska oroa dig. Ofta lägger många ut plagg som de har sett börjat gå för mycket på Tradera, så då kommer det helt plötsligt ut fler likadana.Vet att jag själv har kommit på att jag borde sälja något plagg som inte kommer till användning men som man ser ger bra betalt på tradera.Min egen Barnyard håller jag dock hårt i ett tag till, älskar den! :)För inte så länge sedan så såldes Barnyards via Campadre för riktigt bra pris, så det kanske är sådana som säljs vidare nu också.
    Jag missade Campadres Odd Molly start med nån timme tror jag det var. De gick fort.......
  • nick name

Okej mollyisters - i bilka butiker i GÖTEBORG kan jag hitta OM?
    Charlotte, Fiorucci....fler ? (som ligger centralt, jag har inte hela dan på mig )

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna