Inlägg från: malinoski |Visa alla inlägg
  • malinoski

Odd Molly tråd för oss inbitna

Appropå Tradera.. vad dött det verkar vara där nu - ser ju ut som att man kan göra värsta fynden! Verkar som att majoriteten redan har gått på semester.

(även av döma av aktiviteten här inne den här morgonen - men nu ska jag sluta babbla och försöka jobba lite också..)

• malinoski

Ah... var inne på Mathilde ikväll och provklämde och luktade på alla nyheter - de är ju så fina att man blir alldeles yr..
    Kunde dock inte bestämma mig för vad jag ska unna mig först så det blev inget inköp än - känner att jag är lite för ivrig för att kunna fatta beslut redan..

• malinoski
    Bina skrev 2009-07-10 22:15:09 följande:
    OJ kunde du gå därifrån utan en enda Molly?! (jag är väl en av de få som inte kände att de var tvugna att shoppa idag men det kan ju vara så att jag säger annat när jag håller dem i handen irl)
    Jag vet, helt galet, men så kan det bero lite på att jag har tok-förshoppat mig i övrigt. PLUS att jag drömmer om en onceinalifetime coat, och den är inte billig när den kommer..
  • malinoski
    alias skrev 2009-07-10 08:10:26 följande:
    Ja, nu börjar det bli dyrgt att vänta ... Mathilde räknade inte med några höstnyheter förrän i augusti, sa de iallafall igår ... Annars hade åkt dit idag (IGEN) ...
    Har du sett/hört att Mathilde fick in nyheter i butiken idag??
    :)
  • malinoski
    alias skrev 2009-07-11 00:56:33 följande:
    Ja, jag läste det. Konstigt, jag frågade ju när jag var där igår, och fick svaret att ingenting kommer in förrän augusti. Har någon varit där och vet om de har annat än webbutikerna?
    Tror inte att de riktigt vet exakt när de ska få leverans, så det var säkert därför. Det här var dock Mathilde på Biblioteksgatan, minns inte vilken du hade varit inne i?

Vad jag minns så var det nog samma som webbutikerna. Fast jag tror hon även hade en blus i chalk med rosor på (har inte hunnit lära mig namnen än..) och är osäker på om jag har sett den i webbutikerna än.

Du får ta en sväng till helt enkelt! :)
  • malinoski
    jompa skrev 2009-07-23 08:56:44 följande:
    Någon som sett denna i nån butik, gärna rea www.tradera.com/Jattesot-vit-Odd-Molly-blus-t... Behöver inte vara rosa.
    Tror inte att du kan hitta en sådan blus billigare än vad de går för på tradera. Observera dock att det där är en modell som kopieras flitigt!
    Men den är riktigt fin! Har en själv och den används flitigt. :)
    Lycka till!
  • malinoski

God morgon!

Funderar på att lyxa till med en härlig sjal från höstkollektionen.
    Vad tror ni om den här? Jag kan inte se vad det är för färg på fransarna, blå, lila, brun?
    Är det någon som vet vad den kommer att kosta här i Sv?

butikcha.com/catalog/product_info.php&products_id=2073&osCsid=f35c760ff9860b3dd63b868879d23c63

• malinoski

På deep fling finns det än länk med:
    Odd Molly 2010 photoshoot preview!
    Men jag kan inte få upp sidan! Ahhhhhrrr...

Funkar det för er?

• malinoski
    Duntoffla skrev 2009-07-23 09:47:10 följande:
    Superfin! I mina ögon ser fransarna marinblå ut.
    Ja fransarna är kanske marinblå tyvärr.. Jag som tänkte matcha den till den Smock Dress chochlate.. :(
  • malinoski

wow!
    har du lyckats se bilderna inför 2010 kollektionen (på oddmolly.com)
    vilka underbara klänningar!! vill haaaaaa :)
    *svimfärdig*

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna