Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao
    Pokergirl skrev 2009-07-07 22:26:46 följande:
    Ja, det kan man ju fundera på... Säljaren har en till från höstkollektionen, jag vågar inte köpa av henne med risk för plagiat. Blir paranoid så fort ngn har flera plagg i olika strl till försäljning.
    Det är ju skrämmande om plagiat på ej ens släppta plagg finns???
    Känns ev. som en företagare....väldigt dyrt också väl???
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-07 21:26:41 följande:
    Ilse Jacobsen. Halva priset på Pure and Simple  . Fast självklart köpte jag mina på fullpris för nåt år sedan.
    Vet du om de skickar?
    Halva priset ca 500:-, eller?
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-07 23:04:05 följande:
    Jag tror tóm att de tog 50% av 945kr (men jag har dåligt minne).Vet inte om de skickar men de är väldigt hjälpsamma i butiken.
    Hur är de i storlekarna?
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-07 23:52:22 följande:
    Ganska stora. Tror att de hade 40 och 41 kvar (spanade åt syrran i torsdags). På något vis ramlade ett par Swedish Hasbeens i påsen
    Så om jag har 38-39 skulle jag allrså ta 38 menar du?
    Men om det bara finns stora kvar så går det ju inte. Ringer dit i morgon.
    Jag fick hem mitt andra par hasbeens härom veckan. Peeptoe high. Men jädrans vad skoskav de ger som inte går över. Mina flätade gav skav men det gick ju över. Vilka köpte du?
  • Mabimao

Frusna flickan skrev 2009-07-08 00:16:06 följande:

Hej alla! Jag är ny här. Har tidigare letat efter en OM-tråd och har "pratat med någon eller några för ett tag sedan. Kul att det nu finns en riktig tråd.Jag ääälskar Odd Molly och är en sån där jobbig människa som vill ha koll på allt och göra bra affärer. Ibland när dyker upp riktiga "must haves" så blir det kanske inga klipp direkt men men... Jag kommer nog inte att hänga här varje dag men jag hoppas att jag är välkommen iaf.Har inte köpt något nytt sedan min senaste livealot tunic i chalk *älskar..Lena
    Välkommen :)
  • Mabimao
    BRA!!Om det nu är så att man har butik och tänker tjäna en hacka på att sälja dem på tradera istället så är man ju "dum i huvudet" om man lägger ut dem innan kollektionen har släppts.
    ang säljaren som togs bort för att sedan återkomma idag. Jag hann få svar igår på hur denne kunde sälja saker som inte finns ännu och undrade över priset?
    Jag fick till svar:

"...jag köper av en butik...priset är lite dyrare än i butiken men inte mycket...dom är nästan slut redan i butiken många har förbeställt..."
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-08 23:47:35 följande:
    I nööööööööööööööööööööv!Den som sig i tråden ger får köpstöd tåla! Nytt FL/Molly-ordspråk
    Tjohoo!!! Det röstar jag för!
  • Mabimao
    alias skrev 2009-07-09 00:10:59 följande:
    Nej, usch, låtom oss icke drabbas av det. Let´s shop until we drop.Jag brukar tänka såhär, det finns j ufaktiskt många MYCKET VÄRRE saker man kan drabbas av än Odd Molly-besatthet? Det är ju ganska ... lindrigt? Dvs, man är ju ganska, iallafall ganska, normal trots att man fullständigt överspendererar och är KÄR i sina kläder?! Eller?
    Fullständigt normalt :)
    Och vi kommer inte drabbas alls........hur skulle vi kunna det med dels rea överallt och dels nyheter på g.........
  • Mabimao
    alias skrev 2009-07-09 16:40:36 följande:
    Har inventerat Mathilde i PK-huset ganska väl idag, och kom hem tomhänt.Jag klär inte i Confetti Tunic, det bara är så.Och efter att ha inhandlat drömklänningen igår får jag avstå Berry (for now).Wraps ska jag inte ha (snygga på alla utom mig, typ).Och Lovelier Knit i blått har jag redan.Osv ...NU vill jag shoppa HÖSTNYHETER!!! Vågar man somna ikväll? Det känns som det kommer att vissla till och så är allt slut ... och jag måste ha fjärtilstunikan i choccolate, jag bara måste ...Och 327an i powder, en måste också in i samlingen ...LÄNGTAR!!!!Kramkram
    Fick hem paket från Mathilde idag......jeanskjol...som passade...Hurra!.....en livealot....och en robe......Jag är sugen på mer fynd.
    Vad fanns det mer än det du redan skrivit? Orkar och minns du? Frotté? Plysch? linnen? Toppar? Klänningar?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna