Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Duntoffla skrev 2009-07-20 23:55:39 följande:
    Haha...ja, det är inte så lätt att veta alla fraser och ord när det gäller barn.Ehh...luftmadrass?
    Siabellon får köpa en jättevacker kappa. Jag fick en självuppblåsande madrass att ha i trädgården av maken. Olika prioriteringar.
  • Puffig Pingla

Var där i torsdags senast (tror jag). Då var det ganska urplockat på reafronten. Men det var nog en hel del smått, dvs 0-1 kvar. Du kan ju knata över till butiken på Biblioteksgatan oxå. Och NK, förmodligen har de släppt på 50% vid det här laget.

Ja du, litet steg mellan halsband och hårborste. Kom den från Tiffanys kanske???

Nattinatt

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-21 09:39:03 följande:
    Morrn!Kan dagen starta bättre?Är det ett sånt där paket fr Angelfaze som verkar ha hur mycket som helst i OMväg?'
    Japp, japp

Vi bor ju nästgårds dessutom så det är bara för mig att cykla dit och hämta.
  • Puffig Pingla
    Mamma2001 skrev 2009-07-21 10:19:51 följande:
    Vilka utländska butiker har ni handlat Odd Molly från? Har frakterna varit rimliga och hur har ni betalat?
    Shirtstory, de missade frakten på mig med.
    Marengs, kostar 18 euro om jag minns rätt. Då rekommenderar de paketet.
  • Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2009-07-21 08:48:33 följande:
    Jep, med urinvägsinfektion blir det ingen dagens Molly idag *blääääk* tur att jag har Kåvepenin hemma så jag slipper pallra mig till vårdcentralen.
    f*ck!!! Hatar det. Hoppas det lugnar ner sig snart.

Själv rivstartade jag dagen med att hitta en fästing på benet *kräkas* .
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-21 10:18:44 följande:
    Usch va tråkigt! Krya på dig! Har jag missat nåt eller har du ff inte hämtat ut din Taradiddle??Idag väntar jag bara ett liiitet Traderapaket - en spoiler underkjol som jag ska försöka förvandla till boobtop a la PPP's ide´! Kanske blir för kort på mig, men värt ett försök tyckte jag God Morgon till alla förresten! (inga smaklösa skämt idag. I promise )
    Du får väl hänga den under bopparna

Joooooooooooooo, fler smaklösa skämt. Make my day!
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-07-21 15:15:33 följande:
    Ha, då kanske du kan handla "first hand" av henne direkt. Hon verkar ju ha ett aldrig sinande lager.....Själv spatserade jag en sväng på Torp medans familjen åt klart på Mackedonkan och åkte rutschkana. Och vad händer? Jo, det shoppas OM på de 10 minuterna jag var där. En rosa basic cotton cardigan 30%. Ha Ha....Trevlig start på semestern!
    Hennes aldrig sinande lager håller på att ta slut nu. Hon skulle köra en auktion till med vinterkläder sen var det slut.
    Himla trevlig tjej iaf.
    Stargirl skrev 2009-07-21 15:18:51 följande:
    Gudars....nu är jag så fattig. Har verkligen shoppat över mina tillgångar *suck*
    Har oxå förköpt mig så när semestern är slut blir det tradera för en bunt grejer.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna