Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Duntoffla skrev 2009-07-23 00:21:23 följande:
    Såg det *generad* Tack! Ibland ska man ha himla tur också. Skulle egentligen leta efter smala jeans men de där är bättre. Mjuka och sköna och framför allt, bra pris
    De fanns i svart oxå. Såg du det? Men de hade inte min storlek tyvärr.

Coaten är såååå skön. Framförallt nu på sommarkvällarna. Love it!
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-23 00:27:06 följande:
    Gjorde det? Nej, dem missade jag. Vet du om de fanns i M? Skulle vilja ha svarta också. Lite roligare än vanliga leggings. Dessa är ju snyggare till sandaler, högklackat mm.
    De var i "34-46" . Det fanns nog alla storlekar utom 44:a såklart.

Btw! Det var ju rea på alla pointelle tanks på ena butiken i Sickla som säljer OM. Det fanns strl 0-2 kvar i rosa, turkos och vit för 375kr.

Ska klura på vad butiken heter. Ligger brevid H&M i alla fall. De hade även rea på lite annat bla Hitandrun-dress.
  • Puffig Pingla
    Mamma2001 skrev 2009-07-23 00:31:03 följande:
    Ser att många pratar/pratat om Grandma`s Coat. Har varit nära ett par gånger att köpa en, men när jag testat den upplever jag den väldigt tung? Är det någon fler som upplever den så, eller vänjer man sig.... ?
    Den är tung, riktigt tung. Men det är därför jag gillar den. Den är liksom sval-värmande. Vet inte hur jag ska beskriva det riktigt men det är tyngden i den som jag gillar.
  • Puffig Pingla
    jompa skrev 2009-07-23 08:56:44 följande:
    Någon som sett denna i nån butik, gärna rea www.tradera.com/Jattesot-vit-Odd-Molly-blus-t...Behöver inte vara rosa.
    Countrydreams har den på rea men du får väl själv avgöra om du vill handla där. För mig har det funkat jättebra att handla hos henne men Kajsan tex har haft stora problem.

Det är iaf en superskön blus. Jag har två st av den.
  • Puffig Pingla
    malinoski skrev 2009-07-23 09:09:11 följande:
    God morgon!Funderar på att lyxa till med en härlig sjal från höstkollektionen.Vad tror ni om den här? Jag kan inte se vad det är för färg på fransarna, blå, lila, brun?Är det någon som vet vad den kommer att kosta här i Sv?butikcha.com/catalog/product_info.php?manufac...
    Kommer förmodligen ligga på 1200-1300kr.

Fransarna ser blå ut på bilden men skulle tippa på att de är svarta för att köra samma linje som resten av kollektionen.
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-23 11:15:08 följande:
    Nu ligger min logga i BT. Sorry att jag är så bökig men det är lite kul att leka detektiv och få reda på hur gammal den är. Visst är den kollektionen vår/sommar 08?
    I min blogg finns alla loggor och när kollektionerna kom ut. Långt ner på höger sida någonstans (sätt på dig brillorna för det är smått  ).
  • Puffig Pingla
    JuliaochNelly skrev 2009-07-23 11:42:20 följande:
    Hej hej tjejer. Är nyligen biten och letar efter någon bra rea, någon vänlig själ som vet? super tacksam för tips
    Reorna är ganska utplockade nu. Sid&Sally började sin precis men den länsades ganska snabbt. Det beror oxå lite på vilken storlek du har. Generellt är det lättare att hitta str 1-2 än övriga.

Bor du i sthlm så har Mathilde haft mycket på rea.
  • Puffig Pingla
    JuliaochNelly skrev 2009-07-23 12:03:23 följande:
    perfekt jag är ju en 1-2 verkar det som...ja det gör jag faktiskt vart ligger den?
    Mathilde? I PK-gallerian på Hamngatan. De har även en liten butik på Biblioteksgatan.
    Sen kanske NK har kvar en del och Maritza på Götgatan.
    Lite fanns oxå på Best of Brands i Sickla (och butiken som ligger brevid H&M där).

Mathilde kör 50% på rean.
  • Puffig Pingla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-23 12:14:48 följande:
    Mathilde? I PK-gallerian på Hamngatan. De har även en liten butik på Biblioteksgatan.Sen kanske NK har kvar en del och Maritza på Götgatan.Lite fanns oxå på Best of Brands i Sickla (och butiken som ligger brevid H&M där).Mathilde kör 50% på rean.
    Glömde Wink i Sturegallerian oxå. De kör 50%.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna