Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Duntoffla skrev 2009-07-21 20:19:32 följande:
    Visst fanns denna på rea någonstans? Såg den på Mathilde men i små storlekar.www.tradera.com/Odd-molly-blus-storlek-2-rosa...OBS! inte min annons!
    Tror den är länsad på de flesta ställena. Kanske Sid&Sally har kvar den på sin rea? Annars var nog de få som funnits på Mathilde de som jag har sett på rea.
  • Puffig Pingla
    caroline 32 skrev 2009-07-05 22:28:46 följande:
    Jag såg den sötaste lilla rosa tröja på en ca 3åring. Den hade luva och band i midjan, knappar framtill. Odd molly märket på ärmen och brodyr på ryggen. Jag frågade faktiskt om det var OM och det var det sa mamman. Har letat som en tok efter den men hittar ingen !
    Ha! Knew it!!!!! Det måste varit nån i samma serie som Bina hittade.
  • Puffig Pingla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-21 21:39:15 följande:
    Call me supersnoop......... Alternativt kan man ju lätt använda sökfunktionen
    Fast Siabellon brukar reta mig för mitt minne för lagersaldon och inlägg. Fattar bara att jag inte kan komma ihåg något som gäller mig själv och mitt liv.
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-21 22:28:36 följande:
    Eller hur.. man minns vad en bunt människor på ett internetforum har köpt för OM-plagg och från vilken shop - men det är stört omöjligt att komma ihåg en liter mjölk och 2 bananer när man står på mataffären!
    Exakt! Skrämmande.
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-22 10:47:25 följande:
    God förmiddag!Vilket trist väder idag! Vi ska försöka komma iväg och plocka lite svamp samt tvätta bilen På fredag åker vi söderut i drygt en vecka. Najs!La in mitt senaste fynd i BT!
    Plocka svamt. Trevligt. Vi har förvånansvärt nog fortfarande ok väder men eftersom jag går på semester i eftermiddag kommer det börja spöregna då.

Kör solgul OM idag. Bild i blogg
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-22 10:47:25 följande:
    God förmiddag!Vilket trist väder idag! Vi ska försöka komma iväg och plocka lite svamp samt tvätta bilen På fredag åker vi söderut i drygt en vecka. Najs!La in mitt senaste fynd i BT!
    Wohey! Snyggt! Gillar att bilderna är vattenmärkta med duntoffla.
    Vilken förvirring det ska skapa om de hamnar utanför FL. "vaddå? det där är väl ingen duntoffla??"

Tightsen var riktigt snygga. Var lite skeptisk när du skrev om dem men de blev ju jättebra.
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-22 11:09:56 följande:
    Hej tjejs! Vad finklädda ni är idag! Har fått hem min Spoiler underskjol - funkar döbra som boobtop på mig! *nöjd*Liten fråga, har de ingen OM-logga i nederkant??
    Jo, den har definitivt en "lapp" nere till vänster. Jag har det på min och OM har det på sina bilder.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna