Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Frusna flickan skrev 2009-08-08 22:49:56 följande:
    Till vilket pris?? Åh varför bor jag inte  Sthlm *suckar Jag kan säkert ha både 2 el 3.................................... F-N
    Men du, de skickar. Iaf både OM och Mathilde. Ring och kolla.
    Tror nog att ev Wink skulle kunna göra det också.
  • Puffig Pingla
    Frusna flickan skrev 2009-08-08 22:57:18 följande:
    Oki, kanske ska ringa.. Vlket pris är det nu? tack för hojterbjudandet
    OM och Mathilde har 50%. Wink 60% men där tror jag det kan vara slut. Störst chans är nog på OM.
  • Puffig Pingla

Hilfe!
    Jag lägger ju upp mina mollysar på bloggen men nu har jag viggat upp en topp jag inte har bild på och OM har ju dolt vår/sommar-kollektionen nu.
    Har någon en bild på #858 Full emb tank i färgen Pearl?

Den är såååå vacker och jag är ju toppnöjd med min full emb tank, blue.

• Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-08-12 12:29:04 följande:
    Men är det Juniform som inte brytt sig om att köpa in 4:or eller har OM slutat tillverka dem?? De behövs, det ser man om inget annat på Tradera, där blir alltid 4:orna dyrast, tycker jag.
    Juniform verkar hata alla över storlek 3. De har aldrig haft 4:or
  • Puffig Pingla
    malinoski skrev 2009-08-12 16:39:49 följande:
    Ah.. har precis varit inne och fluktat på nyheterna på Odd Molly butiken! Snacka om ha-begär!Slog dock helt otippat till på en röd berry dress!Har aldrig provat den på förut, men den är ju helt underbar!Nu får jag dock ångest som köper en så dyr klänning i slutet av säsongen (och när höst-godingarna precis har kommit..).Vad tror ni? Kan man ha den även i vinter med tanke på att den ändå är röd? Får man tillbaka pengarna om man ångrar sig och försöker sälja den nästa år tror ni??Åååå.. ångest....
    Jamen Berryn kan du ju ha hela året. Toppen på kräftskivor, höstfest och julpartyn. Bättre klipp kan du ju nästan inte göra.

Sen surar jag för att jag är mitt ute i plurret och inte nära någon release men å andra sidan så släpps de väl i webbutikerna snart (förutom Juniform som redan släppt).
  • Puffig Pingla
    Kajsan skrev 2009-08-12 16:05:34 följande:
    Jag skrev och frågade och så svarade hon att de tagit slut, men att hon förstått att kunderna vill ha 4:or och att hon därför ska beställa mer i fortsättningen.
    "Tagit slut" my ass!! Har spanat i hennes butik de senaste tre släppen och de har aldrig tagit in 4:or. Men visst, det är bra att de kopplat nu.
  • Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2009-08-12 17:54:39 följande:
    Inte i stan....men jag skulle kunna åka till mitt lokala centrum i den. Men funderade lite om folk tror jag har på mig en badrock.  Jätteskön är den och kommer att ha den OFTA. Men varken jobb eller stan är redo för en robe
    Äsch, har kommenterat på bloggen, den där kan inte misstas för en morgonrock. Men håller med dig, den lirar ju inte på jobbet direkt (iaf inte för mig).
  • Puffig Pingla
    jompa skrev 2009-08-12 18:04:34 följande:
    Ser att ni pratat mycket om kopior som cirkulerar på T. Jag har ju köpt två plagg på T, hur ska jag veta om de är en kopia eller inte?Den ena kom med tags och var ny.
    99% av OM-kläderna som säljs på Tradera är INTE kopior. Det finns någta plagg som är ganska vanliga att kopiera. Lovely knit, smock love blouse och velour hight pants.

Det mest som säljs är när folk, köpt fel, tröttnat el försöker göra klipp på något de hittat på rea i butik. Kolla omdömena. Fråga säljaren om det känns skumt. De flesta av oss är trots allt ärliga.
  • Puffig Pingla
    Puffig Pingla skrev 2009-08-12 18:21:57 följande:
    99% av OM-kläderna som säljs på Tradera är INTE kopior. Det finns någta plagg som är ganska vanliga att kopiera. Lovely knit, smock love blouse och velour hight pants.Det mest som säljs är när folk, köpt fel, tröttnat el försöker göra klipp på något de hittat på rea i butik. Kolla omdömena. Fråga säljaren om det känns skumt. De flesta av oss är trots allt ärliga.
    Glömde Makeout blouse som är ganska vanligt kopierad.

Be att få detaljerade bilder på plaggen så ser du ganska snabbt om det är äkta.
  • Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2009-08-12 17:59:44 följande:
      näe vi är ganska casual på mitt jobb men roben får stanna i hemmet
    Vi är semistrikta och jäkligt uptighta när vi träffar kund. Så jag ska definitivt köpa powerdressen (kavajen, brallorna och kjolen) när de kommer i butik.
  • Puffig Pingla
    Puffig Pingla skrev 2009-08-12 18:21:57 följande:
    99% av OM-kläderna som säljs på Tradera är INTE kopior. Det finns någta plagg som är ganska vanliga att kopiera. Lovely knit, smock love blouse och velour hight pants.Det mest som säljs är när folk, köpt fel, tröttnat el försöker göra klipp på något de hittat på rea i butik. Kolla omdömena. Fråga säljaren om det känns skumt. De flesta av oss är trots allt ärliga.
    Ett tillägg.

För att känna dig säker kan du ju välja att handla av säljare som erbjuder Payson med garanti och som skickar spårbart; Dhl, Shenker, REK.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna