• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • isako
    Mabimao skrev 2009-08-14 22:31:47 följande:
    Ring OM och be dem skicka. Hög som ett hus.....HiHi........vad tar hon in?
    allt som är ca 32 cm långt från axel o ner, eller genomskinligt så man måste ha linne under.. hahah
    Har ni nummer till OM?
    Duntoffla skrev 2009-08-14 22:30:44 följande:
    Jag skulle också trott att det ingick. Det är som du säger samma slags mönster och färger. vad synd! Du får säga till om du inte hittar den på nätet snart. Jag är ju i stan varje dag och kan nog pipa förbi butiken någon gång framöver.
    Ohh vad gulligt!! :-P Skall ringa OM imrogon. Har inte de sp gääääääärna!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    Mabimao skrev 2009-08-14 22:42:19 följande:
    OM Humlegårdsgatan 08-6644300
    Duntoffla skrev 2009-08-14 22:41:56 följande:
    Numret är 08-664 43 00Nu ska jag umgås lite med sambon.Cu
    Tack sötisar Imoron kl 10 hänger jag på tfnen!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • One

Ja, jag såg på en blogg där någon (minns nu ej vem..!) provade klänningen och då var skärpet på...Så nog 17 ska nog skärpet vara med!!Nåja, jag lär nog ställa till rabalder om den klänning jag beställt (från folkart) inte har skärp!! Särskilt om nu Milkandhoney säljer med....

Ni som har tumme med OM´s huvudkontor kan väl kolla med dem- de borde ju verkligen veta hur det ligger till.
    Men i mina ögon kan man inte sälja den utan skärpet...då är priset faktiskt över gränsen...och då älskar jag den klänningen kan jag ju säga!

Nåja, min kommer nog på måndag eller tisdag (beror på hur snigellångsam posten är...)

• One

just det- sitter och velar om jag ska ha en buttondown dress i white också...och en 327 i cherry...och en makeoutblouse i rosa. Gillar att den har 3/4-dels ärmar. Men...det blir ju lite dyrt...och jag har ju redan bestämt mig för buttondown i almost black...

Har förresten för mig att alla brukar säga att makoutblouse var ganska stor förrut? Men nu ser jag att juniform skriver att den är smal över axlarna? Ngn som vet?

• Frusna flickan
    One skrev 2009-08-14 22:14:43 följande:
    Alltså nu blir jag lite arg! T88 dress ser ju självklart ut att ha ett skärp som "hör till" när man köper den, den är ju också ganska dyr- 2999kr,...men enligt Ajabaja så "följer inte skärpet med"!!! Skärpet är ju halva klänningen!! Skärp har ju också kommit och de är faktiskt samma som visas med klänningarna men... skärpet kostar 1299kr!!! (Hutlöst tycker jag faktiskt) På klänningens ärmar ser man mönstret från skärpen och på alla 3 bilderna på de olika färgerna på klänningarna så har de visat med skärp! Är inte det lite falsk marknadsföring? Typ bilden och texten visar inte/förklarar inte vad det är som säljs exakt...Alltså jag fattar ju att inte spoiler underdress ingår när jag ser produktbilder, det står ju t.ex. vad plagget heter typ då t.ex. lovely knit. Men på prod.bilden från OM så står det T88 dress. Hur ska jag då fatta att skärpet inte ingår till klänningen när det särskilt ser ut att supermatcha med bandet på ärmarna!! Mycket dåligt tycker jag!!Det är ju som om skärpet på en jacka inte ingår utan det får man köpa till...
    Jag reagerade också på det och blev arg. Jag har ju sett klänningen flera ggr men först nu när jag skulle beställa mna varor från ajabajakiids förstod jag hur det låg till. Skitdåligt och svindyrt blir det ju... Det är väl ändå först agången det är på detta sätt? Det är verklgen skillnad på att ha ett underplagg eller en kjol till än ett skärp som ser ut att höra till. Inte mycket till klännng utan det skärpet.
  • triathlet

Frusna flickan skrev 2009-08-14 23:22:21 följande:

Jag reagerade också på det och blev arg. Jag har ju sett klänningen flera ggr men först nu när jag skulle beställa mna varor från ajabajakiids förstod jag hur det låg till. Skitdåligt och svindyrt blir det ju... Det är väl ändå först agången det är på detta sätt? Det är verklgen skillnad på att ha ett underplagg eller en kjol till än ett skärp som ser ut att höra till. Inte mycket till klännng utan det skärpet.
    Håller med, det är lurendrejigt! Återstår att se om alla webshopparna kommer att hanterar det likadant!
  • Frusna flickan

Jag tror nog att skärpet ska vara med när man tänker efter... det måste ju var så om flera inte nämner att det ej ingår. Och med tanke på priset.

Jag är deppig. Det jag hade bestämt mig för fanns givetvis inte hos en och samma leverantör så jag väntade på ajabaja.. La min beställning nyss och då var 327:an redan slut i cherry stl 2.......... *deppar Vet någon vilka fler som har cherry?

Jag beställde check me blouse  chalk, smockshirt i grått (ville helst haft pink men jag har en pink smockskjorta redan så det blir nästan samma men ÅH vad fin den är) och den där figursmickraren som bambi visade för 799 kr.. i svart

• triathlet

Frusna flickan skrev 2009-08-14 23:48:47 följande:

Jag tror nog att skärpet ska vara med när man tänker efter... det måste ju var så om flera inte nämner att det ej ingår. Och med tanke på priset. Jag är deppig. Det jag hade bestämt mig för fanns givetvis inte hos en och samma leverantör så jag väntade på ajabaja.. La min beställning nyss och då var 327:an redan slut i cherry stl 2.......... *deppar Vet någon vilka fler som har cherry? Jag beställde check me blouse  chalk, smockshirt i grått (ville helst haft pink men jag har en pink smockskjorta redan så det blir nästan samma men ÅH vad fin den är) och den där figursmickraren som bambi visade för 799 kr.. i svart
    Nej, va surt.
    Jag har också gråa smocken på väg hem, inte sett cherryn någon annan stans i Sverige dock. Har för mig att den fanns i någon av de danska.
    Längtar som sjutton efter Pow Jacket också men den var ju inte med i den här svängen så det är bara att vänta på nästa. Suck.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna