Inlägg från: Sara Mia |Visa alla inlägg
  • Sara Mia

Odd Molly tråd för oss inbitna

Pokergirl skrev 2009-08-02 22:39:00 följande:
    Om någon ser till torgvantar, vantar, mössa eller strumpor så hojta är ni snälla! Beg som nytt funkar.
    Det fanns ett par kvar av den korta lite "somrigare" modellen i cerise hos min lokala butik som säljer OM. Det var förra veckan och de hade 50% på kvarvarande. Ring och kolla om de är kvar ifall du är intresserad. Butiken heter Sivi shop och finns i gävle
  • Sara Mia

Idag var en riktig toppen Molly-dag. Först kom min sedan länge eftersökta och efterspanade (i Molly-mall) 630 frilled blouse sleeveless som Bina (Tack Bina!) hade sett i Barkarby. Sedan kom ett litet paket från Sid & Sally med två good t-shirts, en ljusgul och en mellanblå. Båda var klart snyggare i verkligheten än på bild. Det kommer att bli riktiga favoriter.

• Sara Mia

Sitter här och tänker på de "lyllosar" som nu springer runt och får chansen att fynda på OM-rean i deras butik. Så jag och vi andra som inte har möjlighet fär väl vänta till kvällen och höra rapporter från denna händelse då. SUCK!

• Sara Mia

Har någon beställt från Deepfling? Jag kan inte hitta uppgifter om vad frakten kostar. Fick ni betala tull? Tacksam för svar.

• Sara Mia
    elma skrev 2009-08-04 18:19:35 följande:
    jag har gått och blivit med en berry dress idag . Hoppas nu verkligen den passar när den kommer hem. Hittade en powder i stl 1 på 50%. Hört både ris och ros om storleken på denna klänningen, dvs en del tycker den är stor i stl och andra tycker den är trång över bysten....
    Väntar med spänning på att höra resultatet. Hoppas den blev bra
  • Sara Mia
    Bambiblogg skrev 2009-08-04 19:52:53 följande:
    Jag har bara haft strul med Idyll... rekommenderas INTE (ungefär som country dreams)
    För mig funkade det utmärkt. Ägarinnan var mycket trevlig och personlig då jag pratade med henne. Blusen kom som den skulle och var så fin så.
  • Sara Mia
    Skrutteruttan skrev 2009-08-05 17:45:33 följande:
    Hej hej i tråden Idag har jag varit på Smultrongården, fikade i deras ljuvliga trädgård med alla barnen. Köpte mig ett par svarta träskor (Calou) i lack och lade handpenning på en Lovely knit jacket cherry, gick faktiskt upp till en storlek 1 på den enligt inrådan av expediten, hon menade att de i ull är mindre än de i bomull, vet ni om det stämmer? Bad henne lägga undan en rosa underklänning också, fin att ha under tröjan (och med något icke-stickigt)...
    Jag har strl 1 både på bomullskoftorna och ullkoftorna (har 2 av varje). Jag tycker fra. att bomullskoftorna är längre i ärmarna (har näst upp dem försiktigt). Detta har jag inte behövt med ullkoftrorna. Jag drar strl 34/36 annars och vill inte att de ska sitta "som ett korvskinn" eftersom jag vill ha någon top eller blus under. Dessutom regleras ju en del av vidden med knytbandet. Så om du inte är 32/34 kan du säkert ha strl 1.
  • Sara Mia
    JohannaJ skrev 2009-08-05 18:21:01 följande:
    om man inte vill sälja Odd Molly på tradera, vart ska man lägga annons då??Har 4 nästan oanvända plagg som jag är för smal för...(ingen annons)
    Blocket funkar också
  • Sara Mia

Hej!
    Har "surrat runt" lite på nätbutikerna. Hittade en butik som jag tidigare sett som heter, Nina B och ligger i Marbella. Hon REA:r 50-70% på OM samt 50% på vissa Frye-boots (MC-modellen). Man kan inte beställa direkt på sidan, men längst ner står att man kan kontakta henne om man är intresserad av att handla: vet någon om hon skickar? Fick inte till en direktlänk tyvärr.

www.ninabshop.blogspot.com/2009/07/odd-molly-varsommar-kolletion-2009-pa.html

• Sara Mia

Sara Mia skrev 2009-08-06 21:59:27 följande:

Hej!Har "surrat runt" lite på nätbutikerna. Hittade en butik som jag tidigare sett som heter, Nina B och ligger i Marbella. Hon REA:r 50-70% på OM samt 50% på vissa Frye-boots (MC-modellen). Man kan inte beställa direkt på sidan, men längst ner står att man kan kontakta henne om man är intresserad av att handla: vet någon om hon skickar? Fick inte till en direktlänk tyvärr. www.ninabshop.blogspot.com/2009/07/odd-molly-...
    Jo, det fick jag tydligen. hokus pokus!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna