Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla
    Mamma2001 skrev 2009-07-29 21:15:31 följande:
    Sitter och planerar vad man ska ha för Odd Molly outfit på sonens kommande kalas til veckan.. Hade velat haft nått nytt snyggt, kanske den där sidentunikan/klänningen jag spanade in igår i alla fall?!Lite OT ,men är det någon som vet någon nätbutik som säljer SÖTA papptallrikar och muggar? typ med prickar eller nått rätt neutralt?
    www.bluebox.se kanske har
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-31 22:15:27 följande:
    Jag måste in o kika här lite. jag är urusel på att hänga här nuförtiden. vet inte varför. stannade liksom av för mig när jag var på semestern...btw: om nån köper Full Emb i brunt strl 3 fr Ajabaja så har jag boppat den! Sen måste jag kolla med er om ni hittat höstens plagg till försäljning på nån svensk sida än? Alltså in pre-fall.PPP: Tänk lite på mig i morgon kväll när du glassar runt och glöm för Guds skull inte att tala om + fota vad outfiten för kvällen blir!*grön av avund*(o knyck en goodiebag åt moi - pliiiis!)
    Håller på och hattar om outfiten i morgon. Det lär ju bli ett skrämmande stort mollyträsk på partyt. Kommer förmodligen  lägga ut två outfitar och ta emot lite feedback från er.

Goodiebagsen lär ju bli knepiga att få fler än en men jag brukar ju ha bläckfiskarmar
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-08-01 08:20:56 följande:
    God morgon alla!Grattis Ias! låter som ett underbart kap!PPP - jag önskar jag kunde gått med dig - jag tror vi hade haft grymt skoj, njut av livet!Jag fick en kund på halsen igår som hävdade att jag är gravid.. jag får väl sluta använda Mollysarna som sitter löst everydaymolly.blogspot.com/
    Äsch, det händer mig hela tiden. Oftast skämtar jag bara bort det att det är mycket mat men om det är en idiot så säger jag: "nej tyvärr, det verkar som vi inte kan få barn men tack så mycket för att du påminde mig".

Det är en risk med mollysar som är skurna under bysten men jag tycker den är värt att ta.

Och du ser inte gravid ut!!!!!!!
  • Puffig Pingla
    Bambiblogg skrev 2009-08-01 22:22:31 följande:
    Men det var därför det inte kändes live, det var tusen olika kameror som dom klippte mellan
    Det var tusen kameror..... De var banne mig överallt. Duckade konstant ! Garanterat live! Och kul som bara den!!!
  • Puffig Pingla

Trött, lycklig och har insett att vi går en dyr vår till mötes........

Har dessutom fått insikt i att jag inte är så lång som jag trodde. Hamnade mitt bland alla manekängerna när de skulle byta om. Kändes som jag hamnat i en girafflock.

Håller på och försöker fixa till bilderna från igår. Kommer snart på bloggen.

/Trötta PPP

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna