Inlägg från: Audrey Will |Visa alla inlägg
  • Audrey Will

Odd Molly tråd för oss inbitna

SooJuicy skrev 2009-07-01 21:09:22 följande:
    Hmmm länken oxå då  5thAvenue             www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...
    Ska jag vara helt ärlig är det en av säljarna jag är skeptisk till, men jag vet inte. Rent generellt är det ju varningsklockor för säljare som lägger ut massor av samma plagg och bara använder sig av OM's pressbilder. Meddela gärna när du fått den, hade varit intressant!
    Ja eller hur - helt galet.. det var två danskor (vinnaren bodde i malmö) som slogs om dem... om du lyckas hitta auktionen jag köpte dem så kan du också se att jag betalade 650 för den byxan www.tradera.com/Nya-super-mjuka-fina-Odd-Moll...(sålde dem för att byta storlek/färg och tjena.. jag behövde ju 4or ändå )
    Wow! 900 spänn i vinst, not bad! Vad glad man blir när auktioner går så bra!
  • Audrey Will
    SooJuicy skrev 2009-07-01 21:09:22 följande:
    Hmmm länken oxå då  5thAvenue             www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...
    OK ser nu att det inte var pressbild, men ändå. Vet inte vilken tunika du köpt, men vissa är det ju större kopiavarning på än andra.. Hoppas den är äkta!
  • Audrey Will
    SooJuicy skrev 2009-07-01 21:31:42 följande:
    Ahhh,  missar länkar verkar det som så trött i värmen www.tradera.com/Alskade-Odd-Molly-Sot-Tunika-...
    Jag vet, men blir seg i värmen

OK, tyvärr är det ju en av dom tunikor som det finns mycket kopior av.. men det behöver ju inte vara så. Vänta och se tills den kommer, jag håller tummarna för dig. Men mindre än 620 kr?? Det var verkligen lågt pris! Onekligen misstänksamt..

Ang. Tradera - insåg alldeles nyss jag glömt betala fakturan som förföll igår!! Har betalat nu, hoppas dom inte spärrar mig..
  • Audrey Will
    oops
    Mmm.. jag är så sämst på att komma ihåg räkningar om de inte sitter fastmagnetade på kylskåpet. Tror jag varit nån dag sen innan utan att det hände nåt.
    Åh vad segt när folk lägger ut auktioner på TRE veckor! Halva sommaren är ju förbi då!
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-01 23:03:26 följande:
    Jag som absolut inte ska handla mer har absoluuuuuut inte handlat alldeles nyss  *visslar*. Vad katten, är ju gräsänka sen lördags och måste ju underhålla mig med nåt?????  Jag har lärt mig hos the great Ninja-Master Bina.
    Länk bitte!
  • Audrey Will

Jag har också haft 2 pers som snott mina bilder på Tradera bara senaste månaden. Mailade o skällde lite på dom. De bad om ursäkt så snällt, så jag anmälde inte, mesig som jag är. En kopierade min auktion rakt av, objektsbeskrivning, bilder o allt. Fräckt! Men hon var ny på Tradera o visste om inte om reglerna, fast man kan ju tycka det är sunt förnuft att inte göra så.

Jag fnissar med åt Hugh Hefner kommentaren ff, speciellt nu när jag själv är stolt Robe-ägare Retar mig att det är för varmt att ha den på sig på beachen nu! Har ni sett den finns som bodysuit också Där går t.o.m min gräns.. men jag skulle gärna vilja ha den i velour!

• Audrey Will
    villemina skrev 2009-07-02 14:32:02 följande:
    Hej töser!Hur är storleken på denna:www.sidandsally.com/data/product/images/12572...Jag har mest 3 i mina OM-överdelar (någon 2). Är denna tischa stor eller liten i modellen??Snabb hjälp, tack!
    Den har jag. Jag är också 2/3:a och jag tog en 3:a, och det ångrar jag inte. Sitter inte tajt, men lagom.
  • Audrey Will
    SooJuicy skrev 2009-07-02 13:35:12 följande:
    Ang tunikan från tradera  "5thAvenue"  jag skrev om igår så är det FEJK!!!. Skrivit till säljaren att jag inte kommer fullfölja affären och därmed inte betal mm mm.
    Förstorade upp och kollade i  detalj jämfört med orginalet och enhel del man ser att det inte är orgonal då.
    I'm not surprised.. Tråkigt! Meddela gärna hur hon svarar. Jag tycker du gjort rätt trots allt, det är inte värt 650 kr för att slippa ett neg. omdöme. Hon kan nog räkna ut vad du kommer skriva som kommentar om hon neggar dig..
  • Audrey Will
    Bina skrev 2009-07-02 16:05:12 följande:
    Här är det alltid torsdagskvällar som smäller högst på sommaren.. ikväll spelar Alcazar men till dess är vi inte på stan.. däremot efteråt när tonårsdottern kommer hem drar vi nog ner en sväng. Då får det bli Pleated denim skirt.. Spoiler underskirt rose och tadaaaaa tantblusen Frilled blouse i rose..
    Snyggt! Själv väntar jag på att temperaturen ska dala lite så jag kan duscha o dra på mig mina velourisar
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna