Inlägg från: villemina |Visa alla inlägg
  • villemina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Ingen som vill hjälpa mig att hitta en Lovely Knit i bomull i någon web-shop?? Ska ha storlek 2 och vill helst ha en blå, grön eller grå...

*ger snart upp*

• villemina

Ja, de där sura (avundsjuka) kommentarerna struntar jag blankt i! Odd Molly gör kläder som jag gillar, därför vill jag ha dem!! Jag har inte många (är mammaledig och snålar med pengar så det är inte så enkelt att shoppa ohämmat) men de jag har kommenteras en del av "vänner".

Nu till en annan sak:

Klickade precis hem Lovely Knit i grönt från Country Dreams!!!!! Iiiiiih!!!!!

*ångest*

Jag har rådfrågat lite om storlekarna och snälla Bambi berättade att hennes Lovely Knit är aningens mindre än hennes Lovelier Knit. Perfekt!
    Jag har nämligen två st. Lovelier Knit (en i varje färg) i storlek 3 men jag upplever att de töjer sig en del och nästan blir för stora efter ett tag på kroppen.
    Men det verkar alltså som att Lovely Kniten (i bomull, alltså) är lite mindre tilltagen, så jag beställde en trea ändå.

1600:- spänn har jag lite ångest över nu... Men men, jag VILL verkligen ha den!!! Och jag tog den på faktura så att jag i lugn och ro kan prova och sedan bestämma mig. *skönt*

Grön med lila knytband blev det! Tycker verkligen den är supersnygg.

Tack du som tipsade om Country Dreams!!!

Ha en toppenbra midsommar, alla girls!!

Förresten: VAD SKA NI HA PÅ ER IDAG???
    Själv ska jag ha vita jeans och min Livealot Powder.

• villemina

Här e min nya kofta:

Lovely Knit greenLovely Knit green.

Hoppas den skickas NU!!!

• villemina

Hej hej!

Hemma pga man med ihåleinflammation och jag själv har åkt på halsont och värsta huvudvärken. Najs midsommar! Aja, vi hann i alla fall med sillen & lite dans runt stången.

Kolla här:

http://www.tradera.com/Odd-Molly-Kofta-stl-3-auktion_94196489

Shit, vad dyr den är! Jag har ju klickat hem en sådan på Countrydreams för 1599:-! Samma storlek o allt.
    Nu har jag ingen ångest över köpet mer, jag vet ju att den går att sälja lätt om man skulle ångra sig (men det vet jag att jag inte kommer att göra, jag är nämligen helt kär i koftan - kan man vara det...?).

Treo och soffan kallar!!

Hoppas ni har det bra i ruskvädret, alla!

• villemina
    pumbalumba skrev 2009-06-20 14:54:44 följande:
    Har nu köpt mitt första plagg Makeout dress rose, längtar till att den trillar ner i lådan.
    Nu e du fast!!
    Jag köpte mitt första OM-plagg för 1½ månad sedan ungefär, och nu har det blivit 7 till...
    FARLIGT!
  • villemina

Vilket skit! Jag som beställde igår MORSE från Country Dreams... (En Lovely Knit, grön, till ordinarie pris, några timmar innan rean drog igång...).

*arg*

Jag har mailat dem och tiggt om att få Lovely Kniten på rea-pris, får jag inte det så vill jag att de annulerar ordern.

Sp-ännande att höra vad de svarar...

• villemina

YEAH! Jag får min älskade Lovely Knit till REA-pris!!!

*GLAD*

I löv Country-Dreams!!!!

• villemina

Jag får min Lovely Knit skickad till mig imorgon, hoppas den dyker upp senast onsdag!

Har precis mailat med Anna.

• villemina
    Fridac skrev 2009-06-21 19:28:09 följande:
    Hej i tråden!Jag är helt ny på detta område :o) Men har kommit på att jag nog bara måste ha en crochet grandmas (tror jag den hette??) Är det ett plagg som återkommer varje säsong eller? Och är det någon som vet när höstkollektionen släpps?
    Hej! Menar du en sån här:

Supersnygg i almost black, tycker jag!
    Försöker förgäves komma in på ajabajakids.com, men det funkar inte... Tycker att jag sett sådana där.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna