Odd Molly tråd för oss inbitna
Ingen som vill hjälpa mig att hitta en Lovely Knit i bomull i någon web-shop?? Ska ha storlek 2 och vill helst ha en blå, grön eller grå...
*ger snart upp*
Ingen som vill hjälpa mig att hitta en Lovely Knit i bomull i någon web-shop?? Ska ha storlek 2 och vill helst ha en blå, grön eller grå...
*ger snart upp*
Ja, de där sura (avundsjuka) kommentarerna struntar jag blankt i! Odd Molly gör kläder som jag gillar, därför vill jag ha dem!! Jag har inte många (är mammaledig och snålar med pengar så det är inte så enkelt att shoppa ohämmat) men de jag har kommenteras en del av "vänner".
Nu till en annan sak:
Klickade precis hem Lovely Knit i grönt från Country Dreams!!!!! Iiiiiih!!!!!
*ångest*
Jag har rådfrågat lite om storlekarna och snälla Bambi berättade att hennes Lovely Knit är aningens mindre än hennes Lovelier Knit. Perfekt!
Jag har nämligen två st. Lovelier Knit (en i varje färg) i storlek 3 men jag upplever att de töjer sig en del och nästan blir för stora efter ett tag på kroppen.
Men det verkar alltså som att Lovely Kniten (i bomull, alltså) är lite mindre tilltagen, så jag beställde en trea ändå.
1600:- spänn har jag lite ångest över nu... Men men, jag VILL verkligen ha den!!! Och jag tog den på faktura så att jag i lugn och ro kan prova och sedan bestämma mig. *skönt*
Grön med lila knytband blev det! Tycker verkligen den är supersnygg.
Tack du som tipsade om Country Dreams!!!
Ha en toppenbra midsommar, alla girls!!
Förresten: VAD SKA NI HA PÅ ER IDAG???
Själv ska jag ha vita jeans och min Livealot Powder.
Förresten, kolla här:
Här är en sån där "extralapp" på storlekslappen i nacken där det står "MADE IN CHINA", det kan väl inte va äkta vara????
http://www.blocket.se/kristianstad/Ny_Odd_Molly__tenfold_knit_jacket__506_22250539.htm?ca=23_8&w=0
INTE MIN ANNONS!!!
Hej hej!
Hemma pga man med ihåleinflammation och jag själv har åkt på halsont och värsta huvudvärken. Najs midsommar! Aja, vi hann i alla fall med sillen & lite dans runt stången.
Kolla här:
http://www.tradera.com/Odd-Molly-Kofta-stl-3-auktion_94196489
Shit, vad dyr den är! Jag har ju klickat hem en sådan på Countrydreams för 1599:-! Samma storlek o allt.
Nu har jag ingen ångest över köpet mer, jag vet ju att den går att sälja lätt om man skulle ångra sig (men det vet jag att jag inte kommer att göra, jag är nämligen helt kär i koftan - kan man vara det...?).
Treo och soffan kallar!!
Hoppas ni har det bra i ruskvädret, alla!
Vilket skit! Jag som beställde igår MORSE från Country Dreams... (En Lovely Knit, grön, till ordinarie pris, några timmar innan rean drog igång...).
*arg*
Jag har mailat dem och tiggt om att få Lovely Kniten på rea-pris, får jag inte det så vill jag att de annulerar ordern.
Sp-ännande att höra vad de svarar...
YEAH! Jag får min älskade Lovely Knit till REA-pris!!!
*GLAD*
I löv Country-Dreams!!!!
Jag får min Lovely Knit skickad till mig imorgon, hoppas den dyker upp senast onsdag!
Har precis mailat med Anna.