• Mariahogergö

förbannade,jävla,reklam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

när man äntligen på 11 månader bestämmer sej för att koppla av och fastna i en film störs den av reklam var 10 minut AAAARGGGGHHHH jag blir GALEN!!! en film på 1 timme och 20 minuter tar för fan 4 timmar att se färdigt vad i helvete!?? min son sover nu,och jag vill kunna titta på en film UTAN att komma i säng kl.4 00 inatt.. seriöst, det är helt sjukt....ska aldrig mer titta på tv. så....nu fick jag ut det.

• Svar på tråden förbannade,jävla,reklam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Silverfisken

Det absolut bästa tipset: Inspelningsbar digitalbox!!Så jävla nice :)

Jag & sambon inhandlade detta underverk förra lördagen. Bara att spola igenom reklamen och njuta varenda sekund utav den underbara tekniska utveckligen som gör oss lata och inte fullt så stresståliga personer att se vardagen ännu lite ljusare.

• mammajennifer
    Silverfisken skrev 2009-05-16 05:13:58 följande:
    Det absolut bästa tipset: Inspelningsbar digitalbox!!Så jävla nice :)Jag & sambon inhandlade detta underverk förra lördagen. Bara att spola igenom reklamen och njuta varenda sekund utav den underbara tekniska utveckligen som gör oss lata och inte fullt så stresståliga personer att se vardagen ännu lite ljusare.
    absolut! vi har en sån också den är guldvärd!
  • Perry the Platypus

Hyr en film istället?

Jag säger vad som helst när jag ställs mot väggen!
  • Mariahogergö

hyra en film...nje......asså jag bara fastnade i den ,brukar aldrig titta på film/tv längre ,men det är så hemskt jobbigt,typ nyheterna mitt upp i filmen när det är 10 min kvar..seriöst det är alldeles för mycket reklam...tröttsamt... ska nog kasta ut fanskapet ist.

• drever

eller 30 minuters program som helt plöstligt tar 45 pga av alla reklam brott. Eller dessa otroligt irreterande reklampauser i hockey mellan tekningar eller an avblåsning, SUCK förstör hela flytet i spelet OK om man har mellan perioder men alla dessa onödiga små pauser. Ibland undrar man hur reklam makarna tänker jag menar bra reklam att irretera folk ? sorry för min egen del blir jag helt tvärtom blir så jävla sur och grinig att jag ALDRIG tänker köpa produkten som jag störs av .

• Mariahogergö

EXAKT!!!!! jag köper inte heller produkten iså fall,hur kan man få ett stopp på det? jag blir snart galen på mekonomen, proviva, vanish o ica tillåt mej att lägga en kräk...snacka om massiv hjärntvättning. dom kan åtminstone blanda ut reklamen lite.....

• ThisIsMe

Reklampauser var 10e minut? I sammanlagt 2 h och 40 min?? Skulle inte tro det..

• drever
    Mariahogergö skrev 2009-05-17 10:55:38 följande:
    EXAKT!!!!! jag köper inte heller produkten iså fall,hur kan man få ett stopp på det? jag blir snart galen på mekonomen, proviva, vanish o ica tillåt mej att lägga en kräk...snacka om massiv hjärntvättning. dom kan åtminstone blanda ut reklamen lite.....
    nä dom är så sjukt smarta på det viset ;) värkligen bästa reklamen jaaa vi gör folk irreterad dom kommer säkert vilja köpa massor av våra produkter då. sen är du ju så fint att dom spränger näst intill högtalarna man kan ha lagomt med ljud sen när reklamen kommer så jävlars körs det på full volym...ännu bättre
  • Mariahogergö

Reklampauser var 10e minut? I sammanlagt 2 h och 40 min?? Skulle inte tro det.. -men tog du det bokstavligt...?

• ragatan

Det mest irriterande med reklam är innehållet. Jag ser nästan aldrig på TV numera av en enda anledning; osmaklig reklam. Insåg det för ett tag sej då jag satt med kaffekoppen och lite gott till och tittade på film..... Det var reklam med fotsvamp, analklåda, orolig mage/diarreer och så slutklämmen; illaluktande flytningar.
    Jag är inte särskilt känslig, men det fick mej att ge upp TV-tittandet. Hur någon ens kan tänka sej att äta en TV-middag (fast det kanske folk slutat med) eller fika framför TV:n är en gåta.

Svar på tråden förbannade,jävla,reklam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!