• Tasha78

SNITTRÄDD!

jag tänkte likadant men är det fara för bebbens liv så måste man snittas och det går faktiskt bra, jag är livrädd för sprutor men bm sa hela tiden vi gör detta för barnet och det accepterade jag, efteråt var jag på benen redan på  kvällen och dagen efter gick jag på bb som att inget hänt vist gick man som en gammal tant men det gick bra och jag fick ju behålla min tös vågar inte ens tänka på vad som hade hänt om det inte blev akut snitt i tid

• Tasha78

jag var på bb 4 dagar de sa att det är bra att vara längre än att gå hem för tidigt, jag gick dagen efter hela dagen fick smärtstillande var 12 timme redan efter 2-3 dagar gick jag normalt men saktare men jag kunde resa mig utan problem. De sa att förbandet går av av sig själv men jag var ju livrädd för det och efter 3 veckor satt det kvar så jag drog det själv men tyckte det var kusligt man ser små trådar i varsin ände och såret ser fint ut lite  rött nu 5 veckor efter men jag har inte ont. Första månaden får man inte lyfta bara bebisen

• Tasha78

ja det är under troskanten typ där hårväxten börjar så jag tror inte att det kommer synas plus att de sägr att det bleknar med tiden, just nu har jag en liten mage kvar så jag ser inget måste sträcka på magen först, men jag hoppas verkligen att jag kan föda vaginalt nästa gång

• Tasha78

nä men jag tror  inte att de snittar i onödan

Svar på tråden SNITTRÄDD!