Miniderm i ansiktet?
Inga problem men jag rekommenderar hellre locobase som någon annan skrev, både på kinder och på kropp för jag tycker den ger mycket bättre effekt! Vi använder den gula, vet inte om det är repair men den funkar för oss.
Inga problem men jag rekommenderar hellre locobase som någon annan skrev, både på kinder och på kropp för jag tycker den ger mycket bättre effekt! Vi använder den gula, vet inte om det är repair men den funkar för oss.
phridan: Min dotter var en riktig torris som liten, men i perioder var hon också sådär megaröd om kinderna och vi smorde och smorde utan att det hjälpte. Sen sa min mans syster att man kunde reagera så om man var överkänslig mot röda frukter och grönsaker så vi skippade sånt och vips var det röda borta. Det kommer tillbaka när hon äter tomat, jordgubbar och liknande men aldrig annars även om hon fortfarande är torr fast mer "normalt" torr om du förstår vad jag menar. Kanske värt att testa att utesluta rött ett tag...
Phridan: Aj då, ja min dotter är också en kinkig sak så jag vet hur du menar. Men kanske värt det ändå i ett par veckor bara för att se. Jag kan tänka nu i efterhand att "hm, gud varför såg jag inte att det inte var riktigt normalt att vara sådär röd om kinderna" när jag kollar på bilderna av lillstumpan. Men vad fasen, bvc sa bara smörj, smörj och smörj igen så det gjorde jag. Lycka till!