Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Vi från Linköping Del:4

Vad ni äter godsaker hela tiden Jag vill oxå vara gravid o kunna moffa vad jag vill när jag vill

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Fru T skrev 2009-05-18 18:58:50 följande:
    Det gör ja när ja inte är preggo me! Ja har nästan svullat MINDRE nu än ja brukar göra ,-)
    Haha, ok Skulle jag aldrig kunna göra för då skulle jag gå upp massor i vikt Får snällt hålla mig till helgerna jag.
    Fru T skrev 2009-05-18 19:25:40 följande:
    beror ju på hur mycket man svullar å Vad man svullar man får använda sunt förnuft..Ja köper tex hellre en påse frysta hallon eller en stor melon än en godispåse eller en chokladkaka...då känner man sig inte så där äcklig efteråt heller..
    Jo, men det jag menar är kladdkaka, chokladpudding o allt annat ni suktas med i tråden Frukt äter jag en massa oxå såklart.
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 19:23:23 följande:
    Samma här, äter massa gott hela tiden, livet är för kost för att inte unna sig det som är gott o må bra..
    Ja, är ju iofs sant, men jag personligen gillar inte mig själv med massa extra kg, framför allt så gillar inte min rygg det som jag redan har problem med. O jag har väldigt lätt för att gå upp i vikt så då får man passa sig lite.
    Fru T skrev 2009-05-18 19:32:48 följande:
    ja det äter ja ju me men inte varje dag
    Sant iofs Fast jag fortsätter att hålla mig till lördagarna, bra förebild för barnen oxå
    Fru T skrev 2009-05-18 21:06:16 följande:
    sitter å pratar på msn me min kusin som är beräknad nån vecka efter mig, hon har vart inne i natt för hon trodde vattnet hade börjat sippra å då visade det sig att hennes tapp är helt utplånad å hon har börjat öppna sig så nu sitter hon å väntar på värkar å vatten attans nu lär ju hon hinna före mig
    Oj, vad kul. Kul att ni får barn så tätt. De sysslingarna kommer ju ha skoj sen
    Min sambos ena kusin har två barn, den ena är 1,5 yngre än Leo o den andra är 1 månad yngre än Vincent så de 4 barnen har jätteskoj ihop

1,5 ÅR yngre än Leo ska det stå..

Fru T skrev 2009-05-18 21:15:29 följande:
    vi ses inte så ofta då dom bor i växjö å ja har väll ingen suuperkontakt me den delen av släkten, träffar dom inte änns varje år...
    Ok.

Här har mina barn inga kusiner, ännu iaf. Min bror som är 4 år yngre, har inga planer på att skaffa barn på bra länge, han har dessutom ingen flickvän just nu.
    Lite kul ändå, för när jag var lika gammal som han så föddes Leo Men där ser man vad olika man kan vara.

thelifesaviour skrev 2009-05-18 21:43:53 följande:
    Vårt barn kommer ha en kusin, lilla Clara, Linus brorsdotter. Sen har vi ju Alexander också, som egentligen är min kusin, men som snarare kommer bli som en kusin till vår lilla.
    Ja, jag har två kusiner som är närmare i ålder till mina barn än till mig. Min farbror fick barn ganska sent. Så den äldsta av de två barnen är 11 år o den yngsta blir 7 år snart. Så Leo tycker om att leka med dem
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4