Vi från Linköping Del:4

Nu har våra gäster nyss åkt hem. Vi har haft jättetrevligt o det gick väldigt bra med så många barn här, kändes dock som ett litet dagis vid måltiderna Alla sov bra under natten o sen var det full aktivitet på alla barnen kl 8 imorse. Vi åkte sen till busfabriken o det var jättekul för alla barn o vuxna oxå
Nu ska vi bara slappa o njuta av tystnaden av att bara ha två barn För det blev ju ganska högljudd mellan åt.
Här märktes det tydligt att barnen var trötta efter en helg med massa bus. De somnade redan 18.30 igår, en halvtimme tidigare än vad de brukar. Sen sov de en timme längre imorse båda två, så vi fick sovmorgon till 7 Tur att sambon har flex på sitt jobb, men tror att han hann i tid ändå.
Nu ska vi snart ge oss ut o leka på tomten o lekparken, hade tänkt att gå till ÖF idag först, men inget kul att sitta inne när det är så fint väder ju.
Nån som har nåt bra tips på affär där de har fina klänningar? Behöver åka på stan nångång denna vecka o köpa klänning till bröllopet som vi ska på i juli.
På mig stirrar många oxå när vi är iväg med barnen o antagligen för att jag ser ung ut. Jag är "bara" 26 o har två barn, men många säger ju att jag ser yngre ut så det kanske är därför. Hörde en gång två tanter som diskuterade mig, de pratade högt för att jag skulle höra, de undrade varför man skaffade barn innan man fyllt 20 år o varför man har två barn vid så ung ålder, då var jag ändå 25 år. Så jag gick fram till dem o sa "vill ni se mitt leg, jag är långt över 20"