Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

Vi från Linköping Del:4

JennyoPatrik
    Hittade du några byxor till sorkarna idag?
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 20:50:39 följande:
    Japp. Men det var svårt att handla eftersom plånboken låg kvar hemma Det får bli en tripp till stan imorgon igen!
    Aj då, den var ju inte så bra att glömma.
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 21:21:13 följande:
    Här är kusinerna födda 06 07 08 och så kommer det en liten 09 i höst. Vem som ska fixa 10 är inte bestämt än Du var lite värre än mig
    Det blir nog ni. ;)
  • Apipoulai

I min släkt kommer vårt barn kunna leka med jämngamla kusinbarn... och de är ju sysslingar med vårt barn.

Sen finns ev min yngsta kusin, hon är fem i sommar. Jag vet inte ens vad de är till vårt barn...för de är ju inte kusiner och inte sysslingar. (Min fars brors barn helt enkelt.)

• Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 21:48:06 följande:
    Ja, jag har två kusiner som är närmare i ålder till mina barn än till mig. Min farbror fick barn ganska sent. Så den äldsta av de två barnen är 11 år o den yngsta blir 7 år snart. Så Leo tycker om att leka med dem
    Exakt, men vad ska man kalla dem för barnen. De är ju inte kusiner med varandra och inte heller sysslingar. Finns det något bra namn på den släktrelationen egentligen?
  • Apipoulai
    playmate86 skrev 2009-05-18 22:17:21 följande:
    jag var vecka 11 på inskrivning bara för att jag gjorde ul vecka tio. annars är väl normalt vecka 10 tror jag
    Hälsosamtal i v 9, för jag kunde inte tidigare (precis före jul). Inskrivning i v12 (strax efter nyår).
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-19 13:50:59 följande:
    www.kokaagg.se/ 
    Sen kan man energikoka ägg också, det är en bra energibesparingsåtgärd.
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-05-19 15:16:44 följande:
    här vågade man sig ut på en liten 30 minuters promenad o lite lek i lekparken med wille men aj fan va jag fick lida för det sen, blev sängliggandes med värmekudde..Nu är det till o med att jag börjar tröttna o säga att NU FÅR DEN KOMMA, vill inte gå med värken i 40 dagar till...
    Fy vad orättvist det kan vara.
    En annan sitter här och mår prima efter min nästan 3 ½ timmars bravad i lördags. Absolut inga men eller värk som tyder på att jag gjort det.
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-05-19 15:35:44 följande:
    MEN.. man får se fördelen, det kommer ju något gott utav det hela och det är ju inte så lång tid kvar..
    Ja, det är väl bara att gilla läget. Man har väl inte så mycket val, och som du säger, det kommer något gott ur det. :)
    Antar att det bara är en tidsfråga innan jag också åker på massa gravidkrämpor. För så här bra får man väl inte må? Och inte hela grav. väl?
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-19 16:10:43 följande:
    En del gör ju det, vilken tur de har. :) Inte för att jag har några särskilda krämpor än egentligen, det är ju ljumskarna som plågar mig till och från när jag går mycket. Men med lite simning brukar de bli gladare. :)
    Men vad bra att du hittat något som lindrar din besvär iaf. Det kan vara svårt annars, man har problem, men vet inte vad man ska göra åt dem.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4