Vi från Linköping Del:4

Som fö får ta å komma ut nu....
blä!
ja tror ja håller på att bli förkyld har legat å vilat/sovit hela dan hitills å ligger å sväljer helatiden då halsen bara känns tjockare å tjockare
vill inte, inte nuu....
liten verkar va lika trött som ja för det görs inte många knop i magen, har kännt av en liten smekning å lite hicka som mäst idag...
skulle kunna sova rästen av dan me men nu måste ja faktist hålla mig vaken om ja vill ha nån sömn i natt, hällre en dag av trötthet än en natt av pigghet!!
tror mina dumma hormoner har missupfattat det hela, ja har ju fan inte haft några bryt undre helatiden så gott som. ja har ju skrattat åt typ allt å bla bla bla...
NU börja ja gråta för ingenting!
Vi har vart en sväng i Norrköping, mannen blev sååå sugen på Istanbull Kebab så det fick bli en sväng förbi där å sen strossade vi lite på stan tills dom stängde å sen satte vi oss å tog en mysig fika i solen...
Jag tryckte i mig så mycke feferoni till kebaben att det bara brann i munnen men attans va gott det va å ingen halsbränna har ja fått
Sen drack ja en Stoor iskaffe me vaniljextrakt å det va supermumma
första kaffet sen vi va i grekland kan ja säga så vi får se va min mage säger om några timmar
Bm sa iofs till mig att livmodern kan stimuleras possetivt om magen sätter fart så man kan ju alltid hoppas
Nuuu vill ja gå på mysiga barnvagns promenader runt ån me mannen min!
Ja å så kan man sitta oförskämt pigg å käka frukost mitt i natta då....
Vart vaken i två timmar så ja insåg att frukost är nog det ända som kan få mig att få sova lite till, får se om det lyckas
Snart står det ett lass blåbärsbullar ur "Leila bakar" i ugnen å kokostopparna smakar mumma... Mormor å ja har fått upp farten å skulle nog kunna baka ännu mer men frysen är INTE stor så vi får ge oss nu =) men ja har kommit igång så det blir nog lite mer bak i helgen
blåbärsbullar är mummelimums
Men inte känner ja mig friskare för det, dumma dumma förkylning kryyyyper sakta på mig