• Fru T

Vi från Linköping Del:4

SmileyMalin skrev 2009-05-22 19:18:47 följande:
    åhhh absolut!! Behöver ha small eller 36 i mammakläder och det finns ju knappt i affärerna.... och ibland är till och med det stort!!Hittade ett sjysst enkelt linne idag, problemet vara bara att storlek small gick typ ner till knäna på mig. Men förhoppningsvis ska väl kulan växan en hel del till så det kommer väl passa nån gång
    Ja har inboxat dig
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

hemleverans me McD är inte fyskam när man känner sig lite hängig

• Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-05-22 20:46:48 följande:
    sitter här alldeles lyckorusig lillan har just haft en riktig liten show i magen! För första gången syntes sparkarna tydligt utanpå magen, och inte bara 1 gång utan säkert 10-15 gånger i rad så himla mysigt!!!!!
    Va mysigt

Här va det  nån som försökte misshandla mig igår, hon far runt å sparka så dant att ja trodde hon skulle ta sig ut genom magen... Tror hon börjar tröttna lika mycket som ja på att va där inne...

Kom uuut nu sa jah
  • Fru T

Blääää idag vakna ja utan röst, får inte fram ett pip DUMMA hals!

• Fru T

Har ni några roliga förslag på hur man kan ge bort pengar i bröllopspresent ? Vi funderar på att sy en säck me ett dollartecken på å växla in hela summan te enkronor

Dröös me förslag nu.. Det är ett avslappnat sommarbrölllop så roliga förslag ska det va

(det är en kombinerad dop  å bröllopsprisent)

• Fru T

Fast nu kom ja på idén att ge dom ett litet fruktträd det är ju nåt dom kommer ha kvar hur länge som hällst...
    Å nå annat te lillgrbben då....

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-23 09:55:18 följande:
    Ett fruktträd hade vi velat ha om vi haft hus. det är en sån fin symbolik i det tycker jag, att det växer tillsammans med kärleken ju mer åren går...
    Ja ellerhur å dom bor ju i hus så det passar ju, det går ju faktist flytta med träd om dom får för sig att byta hus me

Ska nämna det för mannen sen när han vaknar, han lär sova läääänge idag stackarn.

Vi va uppe tidigt igår å sen va han iväg på svensexa fram till på em å sen va det bara för han att åka vidare te jobbe så när jan kom hem i morse så va han så trött att han inte änns orka käka nån frukost innan han kröp ner i sängen...
  • Fru T

nån som vill hjälpa till å uppfinna en tidsmaskin, en sån där man kan sappa sig runt me

Blä vad tiden står stilla nu å änn värre känns det just NU..

Fan ja har ju haft massa mensvärk - samandragningar - förvärkar hur länge som hällst å NU är dom som bortblåsta å har vart i flera dagar... *suck*

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-23 13:10:35 följande:
    Det är ju lugnet före stormen nu Jag vet nog inte en enda blivande mamma som INTE tycker att den sista tiden är hur seg som helst.
    Joo men frågan är bara när stormen kommer

Jag är helt totalt tålamodsbefriad!
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-23 13:50:44 följande:
    Det är ju det som är det jobbiga, att man aldrig vet
    Ja vill inte kalla mig kontrollfreak för ja gillar impulser och överaskningar men jag tycker om att planera så att veta att nånting garanterat ska ske men inte när är ju verkligen en plåga
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4